Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Idag har man varit duktig fotbollsfru (även om vi inte är gifta än) och tittat på när sambon spelat Stjärnorpspokalen. För någon som är så ointresserad av fotboll som jag är det måttligt roande. Men jag har pratat strunt med svärmor mest hela tiden istället. Jag vet ju hur glad sambon blir när jag ser hans matcher, bebis gillade det också, hejade glatt från magen. :)

Så fort de är färdiga och tillbaka (jag och svärmor åkte lite tidigare) så ska vi ner på stan och bli bjudna på middag. Mums vad trevligt och gott det ska bli! :D

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-08-01 18:38:22 följande:
    =) Jag var i Borensberg på pokaltävling. Det gick dock inte så bra för oss... :(
    Gick tyvärr inte så bra för ljungsbro heller.. Vreta tog hem pokalen..
  • thelifesaviour

Jag hade en morfar som var grek i hjärtat och Teddes recept låter verkligen som det ultimata. Känns skönt att man gör rätt även i en äkta greks ögon. :) Och ja, gör den allra först och låt den dra medan man gör resten av maten. Jag brukar även salta gurkan lite när jag vattnar av den, för det driver ut vattnet.

• thelifesaviour

Idag har första pojken i föräldragruppen kommit! Innan har det kommit fyra flickor och det är en till flicka på väg nu! :) Så nu är vi bara två kvar som ska föda. Spännande att se vad vi får, borde bli pojkar efter alla dessa flickor. :)

• thelifesaviour

helskotta vad jag har ont.. förvärkar som heter duga. :/

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-08-02 22:13:25 följande:
    du är söt i håret iallafall
    haha, tack :)

tur att man har en sambo som villigt masserar. min rygg gör så ont, som jätteond mensvärk. hur kan det vara så lång tid kvar? önskar mig en smärtfri sluttamp på graviditeten, men det verkar tyvärr inte bli så. på kvällarna har jag ont..
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-08-02 22:32:35 följande:
    va så mina riktiga värkar kändes fast längst ner i svanken å ut mot höften.... kommer dom nåt regelbundet??
    Nä, de kommer bara på kvällarna och är ganska ihållande, men inte regelbunda för fem öre.
  • thelifesaviour

Nu har jag bara två jobbdagar kvar, sen kan jag också ikanodejta, fikadejta, lekdejta mest hela tiden! :D

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-08-03 21:14:53 följande:
    Okej, ja en plats vill jag ha när det är dags. Har inte lust att åka till Nrk. Nån som vet hur avnavlingen sker är i lkpg? Direkt eller sen?
    Direkt tyvärr. Så det får du vara noga med att be om.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4