Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-19 19:43:01 följande:
Ja, jag förstår verkligen varför föräldrar blir upprörda över de nya reglerna. Vissa hinner ju inte mer än lämna och hem förens de ska hämta igen!Vi tycker också att det gärna får vara uppehåll och inte för varmt, är det för varmt så ligger ju bara djuren.Vad härligt det låter De är verkligen fina, och så otroligt lika varandra Det är bara bra med N. Hon mår toppen Jag är så stolt över henne! Hon har ett antal pussel varav ett med nio bitar och det klarar hon av att lägga alldeles själv, jag är mäkta imponerad!Ja, vi måste verkligen se till att träffas! När kan du ses?
Ja det är lite så jag känner också. Inte bara för att jag inte hinner mer än att lämna förrän det är dags igen utan för att han knappt hinner komma igång förrän det är dags att slita upp honom och gå hem.
Ja är det för varmt blir det bara jobbigt att gå där i flera timmar.
Åh vad duktig hon är! Lucas tycker också att det är kul med pussel och sitter gärna och plockar med det, men han har inte riktigt kommit på att man måste vända på bitarna ibland
Veckan som kommer har vi ganska mycket inplanerat, men veckan därpå har vi inget än så länge. Ni då?