Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-07-27 22:33:54 följande:
    uddaterade inte så noga... hehehehe glömde min egen son, huppsan kerstin..

Tänker på det vi messade om igår. Jag är också så vilsen, men jag vet inte vad jag ska skylla på...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-07-28 21:45:17 följande:
    JAAA! :D Bada-bada-bada-bada-bada! (Känner mig som om jag vore Lukas.) ;D
    Min Lucas eller? Kungen av bad
    Vi vill också med och bada!!
  • JePaLuLi
    ´
    thelifesaviour skrev 2009-07-29 07:32:05 följande:
    Din Lucas menade jag. :)
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-29 22:54:33 följande:
    alla får bada... packa in storfamiljerna i 2 bilar o åka hem till min mama o bada..
    Jaaaa!! *hoppar som ett barn*
    Firstandhappy skrev 2009-07-29 23:53:12 följande:
    trevligt.. jag har vaxat bilen o målat willes nya säng.
    Vad skönt att bara få släppa allt och skingra tankarna för en stund.
  • JePaLuLi

Har precis pratat med FK. De har antagligen blåst mig på en rejäl summa på min föräldrapenning. Nu ska de ringa upp mig inom 48 timmar. Får hoppas att de är lika dukiga på att betala ut det rätta som de är att kräva in. I så fall blir jag och min plånbok väldigt lyckliga

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-07-30 13:01:26 följande:
    Usch, vad nedrigt. Låter som myndigheter generellt dock. Speciellt csn, där är det viktigt att betala tillbaka till dem i tid, annars blir det extraavgifter. Men när De ska betala ut, nä då är punktlighet plötsligt inte lika viktigt.Värst vad tomt det varit i tråden de senaste dagarna. Var är alla? Tillbaka på jobb... nä knappast. ;)Fast å andra sidan har inte jag heller bidragit med något heller. Trött på det mesta nu, framförallt att det inte händer något i mitt liv just nu. Går verkligen bara och väntar. Bebisen får komma ut NU! (Fast inte imorgon och på lördag lite krav har jag.)Kram
    Ja så är det ju alltid. När det gäller dem är det inte så bråttom, men när det är nån vanlig stackare som ska betala tillbaka massor då ska det ske på direkten!
    Jag hoppas iaf att det är fel så jag kan få lite retroaktiva slantar

Hehe, då är det bäst att det sätter igång nu direkt då eller att du får knipa i helgen Håller tummarna för att bebben lyssnar på mamma. Jag är väldigt nyfiken på krabaten så jag ser fram emot ett mms när det är klart Så jag får skvallra för resten

Jag och Linus vaknade nyss, vi slumrade visst till alla tre. Väldigt mysigt och otroligt skönt. Lucas sover fortfarande. Idag skippar vi alla "måsten" och "borden".
  • JePaLuLi

Patrik slutade röka direkt när vi plussade, det tycker jag var väldigt duktigt av honom

Vad mysigt att tälta, men jag förstår att det inte var så bekvämt för dig
    När vi skulle flytta till Linköåing så var jag höggravid och sov på en tunn madrass på golvet, det var inte heller vidare bekvämt. Inte heller att flyttstäda Patrik var vansinnig på mig flera gånger när jag stod på badkarskanten och skurade eller låg på alla fyra under badkaret. Men är man envis så är man

SmileyMalin skrev 2009-07-30 22:24:02 följande:
    vi hade världens dunderblixtar precis utanför tomten nu i eftermidags... och spöregn! Då var jag rätt glad över att inte sitta i ett tält en månad är ju kanon! Min sambo har nog "slutat" säkert 20 gånger sen vi blev ihop... det går inte så bra för honom
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-07-31 07:09:30 följande:
    ja det kan jag tänka att ni hade. Det späregnade massa massa här med, men jag såg ingen blixt, bara hörde muller. Högt och mycket. Så förstår att du va glad att inte vara i tältet :) En månad känns bra. Jag har börjat med nya goda vanor istället ^^ heheh ja det är nog lätt att "sluta" för att sen börja igen... Men är man inte helt säker på att man vill sluta så går det nog aldrig.
    Ni är jätteduktiga!
    Vad bra att ni är två också och kan peppa och motivera varandra!
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-07-31 09:05:54 följande:
    hihi ^^ tack tack! ja det är bra tror jag! annars blir det lätt att man tänker att "det spelar ju ingen roll om jag snusar eller inte" men nu vill man ju inte vara sämre än den andra ;)
    Ja precis och man kommer ju alltid in i svackor då det är extra jobbigt och då är det bra med nån som kan peppa en och ändå vet vad det handlar om.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-31 13:41:17 följande:
    Jenny!! Imorgon ska det bli fint väder...
    Ska det? Jag mår inte så jättebra just nu, men hoppas att det blir bättre till imorgon så vi kan leka
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4