Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-07-13 17:55:31 följande:
    Mathilda mmmmmm njuter när hon äter
    vill att min ska vakna o äta lite nu så jag kan tömma brösten sen... aj aj aj aj va överfulla dom är igen... sug unge suuuuug.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-07-13 21:02:02 följande:
    mina känns som tomma påsar å ikväll kunde ja knapt pumpa men det är väll för att ja e lite upprörd å har en man som inte kan komunisera antar ja... men mjölk finns det gott om i dom ändå... just nu är ja skittrött på att amma men ja SKA inte sluta förens efter Grekland!!
    wohooo jag har ammat en vecka nu o det fungerar bättre än nånsin... skönt som fan är det..
    tror mycket beror på att jag tar till ersättning o flaska när jag känner att det är bättre för oss båda, slipper ångesten över att jag inte både kan amma, pumpa o ge samt frysa på en gång... fast sen är han ju bara en vecka med o kräver inte så mycket mat än..
  • Firstandhappy

usch o fy, ja se vad man hittar när man är ute o jagar, vill ha tag på en oval spjälsäng..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-13 23:40:02 följande:
    Utmärkt!Tisdag 14/7 kl. 1300 Trädgårdsföreningen, bestämt!Ses vi vid lekplasten?Tag med fika/picknick.Jenny&PatrikApipoulaithelifesaviourF amiljetrolletfirstandhappy jag får hoppa fikat denna gång.kan alla dagar utom torsdag denna vecka Fast imorgon är det tisdag
    tänkte med på det... hoppa fika men kan alla dagar utom torsdag när det är tisdag?? förvirrad..
    sitter o kollar på assnygga frisyrer.. funderar på kort och rött eller koppar med blonda slingor.. mmmm mumma va snyggt, men frågan är om det kommer vara det på mig??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-07-14 19:20:14 följande:
    och dessa grabbar sen då, vilka godbitar de är allihopa!  
    wille valle wonka med sina fiiiina pärlor..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-14 22:19:17 följande:
    Lucas och Wille leker Vilka sötnosar!!
    hahahahaha skulle velat sett när de pussade på varandra...
  • Firstandhappy

här ska man åka o handla när barnen vaknat o förhoppningsvis är gladare.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-15 20:14:43 följande:
    Våra sötnos är en slagen hjälte
    haha kan man lugnt säga
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4