Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Maria84 skrev 2009-07-16 23:31:31 följande:
    Ewa - var det inte du som var ute efter en oval säng? Fanns en på blocket nu. www.blocket.se/ostergotland/Spjalsang_2261864...
    tack för tipset, men nu va den nog såld för annonsen fanns inte kvar längre, men som sagt tack för tanken.
    Fru T skrev 2009-07-17 12:56:43 följande:
    ja veet är lite dagsförvirrad bara
    här med fast jag tror det är lördag... får ju vänta en månad till innan man får bb för båda.
  • Firstandhappy

MORRRRR, familjefan till sambon skulle ju åka från halvskåne kl 8 imorse o vara här vid 12, så snäll som jag är avbokade jag min familj o sa att vi kan ta det imorgon istället... mmm snällt tänkt..
    Nu är kl snart 16 o inte FAN har de kommit än, oj då råkade visst bli lite sena fick man till svar... så nu ska de komma om en timme o sen till hotellet o SEN komma hit..
    så vad hände då imorgon?? Jo jag kommer ha en halvskånsk jävla familj på 6 pers här + min sida med 4 st som vill träffa molgan o wille...

FAAAAN, hade vart bättre att ha min familj här idag i så fall, men inyte ens kunde de behaga att höra av sig o berätta att de blev över 4 timmar sena.

Allt nedanför Göteborg ska fan grävas bort o överlämnas till danmark.. inte värt att ha kvar..

• Firstandhappy

pre

Apipoulai skrev 2009-07-17 16:21:00 följande:
    Det roliga är att skåningarna gärna står på sin sida och hugger loss skåne till danmark, de också. Hade det varit möjligt hade jag flyttat tillbaka.  Skåne!
    precis, förstår inte problemet...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-07-17 16:46:44 följande:
    nene ja älskar Halland! iallafall Östra Strand i Halmstad å Skrea strand i Falkenberg å Glommen men skåneland det kan ja va utan
    nä för dom kan inte hålla tider...
    dinana skrev 2009-07-17 16:52:43 följande:
    Jag funderar starkt på att flytta ner till Kalmar igen. Har spenderat ett par dagar där nere samt på Öland och oj vad jag fick hemlängtan. Glömde i stort sett bort att jag inte bodde där nere och blev så klart jätteledsen när jag insåg att vi skulle åka hem till Linköping. Linköping är verkligen bara skit... förstår inte varför jag gick med på att flytta hit överhuvudtaget
    är väl bara att flytta, varför bo nånstans där man inte trivs.
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-07-17 22:09:22 följande:
    det kan jag tänka mig. Är säkert jättemysigt att vara tvilling också men det finns nog en hel del nackdelar. Jag är livrädd för att få tvillingar! Måste vara så tufft att hinna med två jämngamla barn och samtidigt få dom att utvecklas till helt egna individer. Fast ärligt talat skulle jag nog inte palla att ha två barn med bara ett år imellan heller En småtting i taget räcker för mitt tålamod Men nu när Nellie börjar bli större tänker jag ibland på hur roligt hon skulle haft det med en liten syster eller bror som bara var nåt år yngre.
    just nu orkar inte jag heller med småbarn... fy fan vilken kväll, de har verkligen gnällt och bråkat tillsammans och löst av varandra... hela huset fullt med halläningar med som tjatar, gå till mamma gå till mamma...
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-07-17 22:53:20 följande:
    vad är det för sketna släktingar?! det är ju en sån kväll som du ska kunna ligga på soffan och käka praliner medans alla andra slåss om att få underhålla barnen!
    inte mina släktingar, fy fan får jobba hårdare än nånsin för att tillfredställa alla när hela hans familja ska upp på en dag o hälsa på...
  • Firstandhappy

problemet kvarstår dock i att de ska stanna hela helgen...

• Firstandhappy

nu har barnen iallafall somnat o alla åkt till hotellet, är det nu man får dränka sina sorger i badkaret med 1 flaska vin.

• Firstandhappy

ja jag räknar med att wille ska få gå 8-11 om dagarna, fast det blir inte så länge han behöver hålla dom tiderna eftersom han ska skolas in i aug o slutet på sep börjar jag jobba igen..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-07-18 23:44:58 följande:
    Fast de tiderna är ju det jag har fått... något annat har jag inte hört något om.
    nä det är ju för att inget är fullt klart än.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4