LittleMee skrev 2009-05-19 19:50:42 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 19:23:53 följande: Usch da. Inte så roligt när man spec precis har fått barn och vill ta hand om det istället för att ligga på sjukhuset. Jag beklagar det som hände dig i tonåren. Hur får man reda på om ens bäcken är för trång?
Nej, det var verkligen inte kul. Jag var väldigt illa däran, men eftersom jag kämpade med amningen så var Vincent där med mig oxå, men jag orkade knappt ta hand om honom. Så sambon var där hela dagarna förutom på nätterna o tog hand om Vincent o det enda jag försökte med var att amma. Det var ju extra trist eftersom jag låg på BB i Norrköping 3 nätter då Vincent föddes eftersom alla planerade snitt görs där. O jag längtade så himla mycket hem till Leo oxå. Så när vi väl fick komma hem så var vi så lyckliga allihopa, sen hann jag bara vara hemma i två dygn, sen fick jag åka o bli inlagd på spec BB här i stan. Så jag saknade ju Leo massor då med. Men efter dropp konstant i två dygn o en dunder medicinering på 10 dagar så var jag frisk sen, men jag önskar inte ens min värsta fiende att behöva genomlida det där. Hade sån ångest oxå för det var ju det där som folk dog i förr i tiden, så jag var lite orolig.
Ja, tack, även fast det är snart 11 år sen det hände så har det satt djupa spår i mig, men jag mår ändå relativt bra ändå
Min mamma, min moster o min mormor har för trångt bäcken o det är oftast ärftligt så berättade det för min bm när jag var gravid med Leo o då gjorde de bäckenröntgen o sen de höll koll på hur stor bebisen var i magen med tillväxt ul.