Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-05-21 10:34:06 följande:
    ja just det?? Någon som vet om Diana ligger på specialBB eller neonatalen?
    Diana ligger på BB o bebis på neo.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LillaLilli skrev 2009-05-21 16:41:56 följande:
    ojojoj idag har jag gjort mycket. har varit ute och åkt och kollat på nått gammalt i stjärnorp, trevligt. efter det så åkte vi och åt och sen åt vi rabarberpaj på rödberget i tinnerö. härligt. :) jag och Elin som skulle plugga idag, men det blev inte så visst :Pigår va jag på ljusparty. med himla trevligt. jag funderar på att ha ett tvålparty nångång. min väns syster gör egna tvålar. så det vore skoj. är ni mycket för sånna partyn?
    Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.

Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
    Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
    Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
    Välkommen Jag har två barn, en son på 4 år o en son på snart 14 månader. Vi bor i Lambohov.
    Apipoulai skrev 2009-05-21 22:41:22 följande:
    Gillar du spa? Vad är en spavisning förresten? Visar de produkter för hemmaspa eller vad? :)
    Ja, jag gillar spa Ja, de ska visa produkter för hemmaspa, olika sorter o ljus o såna saker som ska vara lugnande bland annat.
    LillaLilli skrev 2009-05-22 06:26:22 följande:
    härligt, jag kände samma, jag va ju på sånt i förrgår. :Djag kommer om jag inte ska jobba, har inte fått mitt schema för sommaren än. köpte du något igår?
    Jag köpte lite teljus i doften körsbär Köpte du nåt?
    Skorpan08 skrev 2009-05-22 08:09:47 följande:
    Godmorgon på er alla! Jösses vad ni skrivit, har ju inte varit inne på några dgr. Idag blir det busfabriken med Elin och Ida. Om någon vill hänga på vore det jättekul!Tänkte åka dit vid 10-11 nångång.Välkommen ni nya som jag inte sett innan.
    Hade varit jätteskoj att följa med men sambon är hemma idag så det blir mys o städning här hemma, sen ska vi nog till busfabriken på söndag.

Trist väder det är nu då, det var ju så fint igår kväll. Vi hade tänkt åka till stångebro o åka karusell, men får hoppas att det blir finare i helgen.
    thelifesaviour skrev 2009-05-22 12:45:25 följande:
    Herregud.. Vi var nyss ute på Coop Forum för att göra lite inför-helgen-shopping, där var det rätt lugnt som vanligt, men jag har ALDRIG sett så mycket bilar på Ikano/IKEA förut, har folk inget vettigare för sig en ledig fredag?!
    Inte när det är dåligt väder iaf Dessutom är det ju barnbidrags helg nu, så folk shoppar väl en del nu då man fick barnbidraget i onsdags.
    Vi var o handlade en del på Maxi i onsdags o herregud vad folk! De flesta verkar verkligen leva på barnbidraget fram till lönen. För det var massor med välling o blöjor o såna saker.
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 12:20:11 följande:
    ush villken elak svärmor. ja flytta är inte billigt,som tur är fick vi tag i billig flytthjälp.ni får ha en bra dag på busfabrikenLeos och Vincents mamma skrev 2009-05-22 10:21:21 följande: vi ska ev dit på söndag då de har barndagen där då
    Vi funderar att oxå åka dit på söndag istället. Är ju så ostadigt väder nu, lite sol ibland för att nästa sekund nästan börja regna.
    Maria84 skrev 2009-05-22 15:04:33 följande:
    Det skulle tydligen vara varannan dag väder nu enligt Corren, så imorron skulle det bli bättre väder för att sen på söndag regna igen, och så bättre på måndag igen. Och på måndag hoppas jag verkligen på sol för då ska jag in till stan och träffa några vänner och deras barn och vi har inte setts på länge nu sen de började jobba. Vi åker till svärisarna ändå, svärmor är inte hemma Ska åka strax här så vi hinner fixa lite annat innan vi ska vara där.
    Då får vi nog passa på att åka till tivolit imorgon då.

Imorgon eftermiddag får vi fullt hus här! Då kommer våra kompisar från stockholm hit o deras tre barn, de ska sova här över natten till söndag så vi får se hur ljudnivån är här hemma sen med 5 barn i ungefär samma åldrar Ska bli jättetrevligt iaf.
    Vi ska grilla o umgås. Sen på söndag blir det nog busfabriken med dem innan de åker hem.
    SmileyMalin skrev 2009-05-22 20:46:48 följande:
    sitter här alldeles lyckorusig lillan har just haft en riktig liten show i magen! För första gången syntes sparkarna tydligt utanpå magen, och inte bara 1 gång utan säkert 10-15 gånger i rad så himla mysigt!!!!!
    Mysigt
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4