Vi från Linköping Del:4
Vi sover tillome ihop en stund på dan när ja blir trötter för ja sover bättre med henne nära... Kan liksom slappna av å vet vart ja har henne å finns där för henne så fort hon behöver mig!
Vi sover tillome ihop en stund på dan när ja blir trötter för ja sover bättre med henne nära... Kan liksom slappna av å vet vart ja har henne å finns där för henne så fort hon behöver mig!
Ja sov tillofrån i min mammas säng till ja va 7år. Hade eget rum med egen säng å ja sov där me för det mästa, men vissa nätter vill man bara ha lite extra närhet
Nu va ju mamma ensamstående till ja va 8 så det va ju möjligt...
Nu är vi en systemkamera rikare å mannen går som på moln
Dock får han inte pilla på den förens i morron för om nån timma kommer ett par kompisar över me sin underbara myra till tös så då ska vi sitta ute på gården å grilla å dricka lite öl *mumma*
Ne åter te lite städning då, det va ju det ja höll på med (tagit kattlådorna iallafall)
JAG VILL BADA
hoppas avslaget får för sig att försvinna snart, som tur är ser det iallafall lovande ut för det är mycket sparsamt...
Jenny, gungan gick hem fröken sitter å sover i bara blöjan å ser helnöjd ut! Får nog väcka henne för en slurk snart
Tedde somna te ljudet me
Hittade en gunga för 300 på blocket, har mailat så får se om den finns kvar, då köper vi den...