• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Vi sover tillome ihop en stund på dan när ja blir trötter för ja sover bättre med henne nära... Kan liksom slappna av å vet vart ja har henne å finns där för henne så fort hon behöver mig!

Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T

Ja sov tillofrån i min mammas säng till ja va 7år. Hade eget rum med egen säng å ja sov där me för det mästa, men vissa nätter vill man bara ha lite extra närhet

Nu va ju mamma ensamstående till ja va 8 så det va ju möjligt...

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-26 15:40:34 följande:
    Det är ju bra att du tycker det.Jag kan omöjligt sova om jag har en bebis bredvid mig. För jag är medveten om att jag inte ligger still i sängen när jag sover. Har slagit till sambon ett antal gånger i sömnen eller rullat på honom. Och han är likadan.
    Jag har sparkat slagit å gud vet inte vad på folk ja delat säng me MEN med lillan i sängen ligger ja helt blixt stilla!
  • Fru T

Nu är vi en systemkamera rikare å mannen går som på moln

Dock får han inte pilla på den förens i morron för om nån timma kommer ett par kompisar över me sin underbara myra till tös så då ska vi sitta ute på gården å grilla å dricka lite öl *mumma*

Ne åter te lite städning då, det va ju det ja höll på med (tagit kattlådorna iallafall)

• Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-27 14:01:46 följande:
    vilken skum dag det här blev...Åkte till frissan imorse, och när jag sitter där i frisörstolen och småpratar blir ja plötsligt rejält illamående, i nästa sekund börj det flimmra och mörkna framför ögonen och innan jag hinner förstå vad som händer som svimmar jag av. Mitt i frisörstolen!Vaknade dock nästan direkt när det förvånade och rädda frisören började ruska om mig....Åkte direkt hem till min kära mamma som bo precis i närheten av frissan och har sedan suttit och slöat i soffan resten av dan.Känner mig fortfarande lite skum i kroppen så får nog ringa till mvc på måndag!
    va läskigt, har du känt dig konstig innan å har du fått i dig redigt me vätska?
  • Fru T

JAG VILL BADA {#lang_emotions_yell}

hoppas avslaget får för sig att försvinna snart, som tur är ser det iallafall lovande ut för det är mycket sparsamt...

• Fru T

Jenny, gungan gick hem fröken sitter å sover i bara blöjan å ser helnöjd ut! Får nog väcka henne för en slurk snart Tedde somna te ljudet me

Hittade en gunga för 300 på blocket, har mailat så får se om den finns kvar, då köper vi den...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-28 16:56:54 följande:
    Den var jättefin!Jag får väl ge det en chans till. Men de jag hittade hade bara små kupor eller gigantiska trosor. Inget mellanting liksom Skulle helst vilja ha en tankini eller ett badlinne, men det verkar också omöjligt att hitta.
    ellos har en del har du kollat där?
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-28 18:00:16 följande:
    skithelg Idag skar bilens växellåda ihop... så nu tar vi oss ingenstans i sommarvärmen! och dom sparade pengarna som vi skulle använda till Astrid Lindgrens Värld lär ju få gå till bilen Dessutom innebär det här att jag får cykla till dagis och jobbet hela veckan och det känner jag mig inte i form för.....
    meh! du ser inte ut att ha turen på din sida alls just nu hoppas allt löser sig på ett bra sätt ändå!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-29 14:27:18 följande:
    Usch det låter ju inte så kul. blää...Ja, efterkontrollen var väl dels det där med underlivet. Tror det såg bra ut för hon sa inte så mycket om det. Kikade lite granna. Jag sa inget om att vi fuskat lite med sexandet... men men, det gjorde tydligen inget =PVi pratade dock om barnen, och Leonard han låg å skrek hela tiden i vagnen, sen i knät på mig, sen på Katri och sen kom det in en dam och höll honom... Ja, han vart då inte glader min lille gosse. Ville hem å äta mat tror jag =)Vi pratade även om preventivmedel. Så jag har fått med mig en massa läsning nu, så jag skall gå igenom. Men tänkt kolla lite med er som kanske testat på lite olika. Vad rekommenderar ni? P-piller, minipiller, P-stav, P-spruta, spiral? Jag funderar just nu på p-stav.
    Sex får man ju ha om man känner att det känns bra

Ja kommer be om en kopparspiral sen för ja tänker inte stoppa i mig en endaste jävla hormon till... Det är tillome på tapeten om Tedde ska knipsa...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4