• Fru T

Vi från Linköping Del:4

http://www.akta.se/o.o.i.s/54

ja håller på att försöka övertala min kära att vi ska köpa en sån här supersmidig när vi ska till grekland ju!

kostar dock 2500:- men vafan den kommer ju komma till användning fler gånger ju... å blir ju superliten när man fäller ihop den så då kommer den ju få plats brevid hundburen sen...

ja kan lätt "offra" några dagar å ta ut fullt den här månaden så vi kan köpa en

men det går inte så bra
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-07-11 22:56:59 följande:
    fick ni också veta på vanliga RU?
    jupp ja ville gå till selbring me men mannen tyckte det va onödiga pengar å han va helt övertygad om att det stämde...
  • Fru T

*grumpf*

ja trodde mitt avslag va så gott som borta, bara haft svaaagt färgade flytningar i nästan två veckor... NU blöder ja igen klart fint blod...

*suck*

ursäkta informationen....

bara det är helt borta vecka 31 för då är vi på västkusten, å jag tänker bannemig bada i havet för inte kan man bo 30 meter från vattnet å inte bada!!!

• Fru T

Ja va jätterädd för att det skulle komma ut en pojke, inte för att ja inte ville ha nån utan för att ja va rädd att ja inte skulle ta honom till mig eftersom ja gått å vart inställd på en flicka..

hädanefter avråder ja folk från att ta reda på könet på RUL just för att det KAN va fel, vill man verkligen veta så tycker ja att man får göra ett riktigt 3D där det är säkert vad man ser...

sen gick ju ja å oroa mig i onödan

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-12 14:07:36 följande:
    Det är ju en sån vi har! Hur bra som helst!!
    åh det ska ja säga te Tedde

ja tänkte ta mig en sväng te BP å kika om dom har den i morron...

Teddes bror har tydligen en vagn nere i Grekland men ja tror inte den är vänd mot den som kör å det vägrar ja, men Tedde ska ringa ner å kolla... ja ska se en bild!!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-12 17:18:24 följande:
    Ja den finns där.Vi är supernöjda med våran. Man kan ju klicka i babyskyddet på den också, vilket har underlättat väldigt mycket.
    ah va smidigt! är inte helt hundra exakt vad vårt babyskydd heler men det är ju ett sån graco med bas för dom minsta å är ett par år gammalt.... så det borde väll passa?
  • Fru T

Ja tror ja lyckats övertala mannen med hjälp av min kära vän i Tallboda vi stod å snacka om hur bra det kan va med två vagnar, varav en lite mindre å smidigare då

så nu har ja vart inne å ändrat på FK så ja får ut fullt vid nästa utbetaling så nu kommer det bli både vagn å lite sommarklänningar till mig

Tedde har inte så mycket mer att säga till om han köpte sig ju en kamera för 10.000 den här månan sååå då får ja köpa en vagn för 2500!!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-12 18:33:27 följande:
    Ja det borde passa tycker jag. Vi köpte ett nytt babyskydd när vi köpte vagnen, jag kunde ju inte ha ett som inte matchade Det är jättesmidigt. När vi köpte Trekkon till Lucas så använde vi nästan bara den och Brion blev stående. Den är kanonbra!Tänker dock inte ta med den på resan eftersom jag tycker den är för dyr för det. Då ska vi köpa några billigare varianter. Dock ska de ha fullt liggläge och suflett.
    Ja ska kika på den i morron

blir ju smidig när vi ska ner till mormors hus på västkusten v.31 för då har vi inte hunnit byta bil å vår vagn tar ju nästan hela bagaget så så får vi slåss me packningen

är lite sugen på den oranga faktist men det slutar nog med en svart iallafall...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-12 20:10:46 följande:
    Vi har den gråa och röda. Skulle jag köpa en nu skulle jag ta den turkosa
    Ja den är fin tycker det är liite trist att den inte finns i fler färger faktist typ rosa eler så

Tedde fråga om ja skulle börja samla på trejulingar ja *hihi* han skulle bara veta...

Jaa juste du behöver inte leta efter tassarna mer, vi skruvade av dom som satt på min kompis 1,5årings säng idag han blev lite paff när inte sängen gunga när han hoppa i den sen vill ja låva

Nu ligger fröken å sover i sin säng efter att ha käkat duktigt från bröstet å blivit gungad i sängen i ett par minuter bara...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-12 20:11:16 följande:
    Ville bara säga att Lilian var nog den finaste bruden nånsin igår O F var inte så pjåkig han heller Linus var den mest bedårande lilla pojke man kan tänka sig! Såå söt i sina finkläder o finskor Vigseln var såå vacker o jag fällde givetvis några tårar. Maten efteråt var gudomligt god o festen var supertrevlig, dansade som bara den så jag hade ont i fötterna sen.Tack Lillis för att vi fick vara med på eran stora dag!
    Låter som en toppendag
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4