Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:37:25 följande:
    då får ni ha en bra dag.skoj att diana har blivit utskriven redan.hade hon bebisen med sig?
    Tack detsamma!

Nej, hon hade inte bebisen med sig. Det var Molly och pappan bara.
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:49:46 följande:
    det är "barndagen" ,en massa jippo med tivoli,sen kan barnen kolla i polisbil,ambulans,brandbil mm samt flotttävling mm mmvi brukar åka dit,men nu börjar barnen tycka att det är tråkigt då det är samma saker varje år
    det kanske vore nåt att titta på. Såg att det var nån hamnfest också eller vad det nu hette. Vid stångån iaf.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-28 08:08:02 följande:
    Tänk vad åren går, jag är redan 39! Det måste stå fel på mitt körkort
    Grattis {#lang_emotions_flower}
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-28 10:06:14 följande:
    eh ja säger som mannen det är bara en sifra på papret han är ju 43...
    Det syns ju verkligen inte på honom.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-28 11:25:36 följande:
    Såg du dokumentären igår - En skräddarsydd lillasyster? Den var intressant tyckte jag.
    Åh den hade ju jag velat se!

Lucas bjöd nyss lillebror på äpple. Jisses så rädd jag blev! Men det gick bra som tur är.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-28 11:50:26 följande:
    Jag har den inspelad på digitalboxen, eftersom jag tittade på annat.Ibland ör det praktiskt med digitalbox. ;)Jag kan ju vänta med att ta bort den, men jag kan inte lova att min man inte gör det. ;)
    Den finns säkert att få tag på på ett eller annat sätt. Men tack ändå!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-28 11:52:52 följande:
    Borde ju gå i repris iaf.
    Ja eller så finns den på web tv eller liknande.
  • JePaLuLi

Jag hade skrivit ett förlossningsbrev men när det väl var dags så hade jag inte en tanke på det. De frågade lite och jag sa att jag litar på dem, men att jag INTE vill snittas och INTE ha nån bedövning. Endast lustgas om det krävs.

Några punkter är nog lättast i så fall. Tror inte de har tid att läsa en hel uppsats

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-28 16:13:17 följande:
    Moderkakan, vad ball! Får man klämma lite på den också? :DEn ganska abstrakt sak för tillfället, kan var kul att ha sett liksom.
    Den är väldigt fascinerande faktiskt. Livets träd, väldigt vackert!
    När Lucas föddes hade de ont om personal så Patrik fick lägga den i påsen
    Haha, en upplevelse i sig!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 18:05:56 följande:
    jajjemensan...Hade en "vän" en gång i tiden som efter varje pojkvän låg o grät i flera timmar och beklagade sig över att alla dumpade henne o betedde sig som svin..Frågade vad som hänt alla 300 ggr o fick samma svar, "han tycker jag kväver honom genom att ringa 4 miljarder gånger på en timme o skicka 8 miljarder sms under en dag..Hmm okej, men om dina 4sista pojkvänner säger SAMMA SAK så ligger det KANSKE något i det.... oj oj oj gissa om jag fick skit för det sen... för felet låg ju minsann INTE hos henne, hon va en perfekt flickvän som bara hade oturen att träffa idioter minsann... öhhhh alrightee then...
    Självrannsakan kan vara bra ibland!
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 17:54:20 följande:
    Alltså, jag blir tokig!!! Det finns verkligen människor som vart de än går, vem de än träffar och vad de än gör så blir de "dåligt bemötta" och "kränkta". Om man blir det alltid, över allt, av alla, då kanske man borde börja inse att problemet kanske ligger i en själv?Haha, var tvungen att ösa ur mig lite ilska bara.
    Såna finns det gott om! De är så osäkra på sig själva så de tror att hela världen är emot dem. Finns det nåt att feltolka så gör de det.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 20:14:11 följande:
    ja och allting feltolkas alltid till deras nackdel, förstår mig inte på det... måste vara skitjobbigt att alltid tycka o tro att alla är emot en och att allt man gör är fel eller att folk tycker att allt man gör eller säger eller är, är fel...
    Ja exakt. Måste vara väldigt jobbigt. Trist liv liksom...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4