Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-01 14:41:53 följande:
    och helt enkelt bekvämare. :)
    Precis.
    Sen kanske de inte är så stabila om man har nån billig skit, därför undviker jag såna!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 15:00:14 följande:
    Ja, det är läskigt, man vill ju ha en bra en. I min framtid då är jag en hammockägare. Där ska jag ligga och sörpla rödtjut.
    Låter bra det!
    Vi vill också ha en. Hittade en billig för 995:- som vi kollade på men den var så ranglig så den ville vi inte ha. Men det är ju så, man får det man betalar för.
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-01 16:08:11 följande:
    halloj brudar.nu har vi flyttat.villken skillnad det är är här mot ryd.barnen stormtrivs här och de sover mycket bättre nu.idag kopplade vi in datorn.hoppas alla mår bra.jennyoPatrikhoppas allt är bra med er,nu är du snart Fru.jag håller tummarna att ni får strålande väder på bröllopetLeos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 15:37:17 följande: villken buse
    Vad skönt att ni trivs!
    Tack, det är bara bra här. Ska snart åka och hämta min klänning Kommer vilja prova den hela tiden
    Ja det behövs, enligt rykten skulle det bli 9-11 grader och regn... Hoppas på sol men å andra sidan betyder ju regn på bröllopsdagen tur
  • JePaLuLi

Vi har 27 grader här på baksidan och då ligger inte solen på... Kompisen hade 29,5 grader i skuggan :-O

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-01 19:39:13 följande:
    Hur går det me lillkillen sköter han sig å han ni bestämt er för nåt namn än
    Jag gissar att han heter Leonard
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-01 19:58:52 följande:
    Ja såg att det stod det fortfarande men det stod ju även där när hon sa att dom hade tre som dom vägde mellan å inte bestämt sig än å eftersom hon inte sagt att dom bestämt sig för nått så va ja lite nyfiken
    Jaha!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-02 07:07:36 följande:
    ja har ju fan inte änns nåt att ta på mig på begravningen, använder typ aldrig svarta eller mörka kläder så det ända ja har är ett par korta svarta klänninger eller ett par små svarta linnen som ja omöjligt skulle få på mig nu å att gå å köpa nåt för att ha idag å sen sälja är inget alternativ då det känns som att kasta pengar i sjön Aja det löser sig kanske... vi har ju svarta sopsäckar!
    Jag tror inte att de har så höga krav på vad du ska ha på dig. De måste ju förstå din situation.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 12:26:23 följande:
    Pust, nu har jag misslyckats med en tenta. Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)
    Hihi, så vill jag också ha det! Va gött, nu blev jag också sugen!
    Ska strax till bvc med grabbarna. Läkarbesök idag... 6 månaderskontroll och 18 månaderskontroll, smidigt att kunna ta det samtidigt
    Fru T skrev 2009-06-02 12:26:00 följande:
    Ja kan tillägga att Morfar va en "nyckter" alkoslist som levt ett välldigt speciellt liv å det är många blandade känslor runt hela hans död och allt som har med den att göra.. För mig och mina syskon har han tex inte vart nån morfar åt på många år, mina syskon kände han knapt då dom bara träffat honom ett fåtal ggr... Vi har ju mormors man som är mer morfar för oss...Alla släkter har sina intriger...Bäst kontakt hade mammas älsta syster å hennes barn med honom... å dom bor i växjö.. Morfar bodde hela mitt liv här uppe i Linköping...
    Ja det ska gudarna veta att alla släkter har sina intriger. Jag hoppas det går bra idag iaf!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-02 19:12:30 följande:
    Stackars bebis som lever i min kropp nu känner inte dom av mammas humör å sinnestämning?
    Jo det gör de. Stackars dig
    Hoppas hon vill komma ut snart så att du får njuta av henne på utsidan!

Var på BVC idag. Läkarkontroll för båda busfröna. Blir så stolt när de får massa beröm {#lang_emotions_heart}
    Lucas är nu 87 cm och väger 12 kg och Linus väger 7,2 kg och var 69 cm.
  • JePaLuLi

Jag fick mess igår 23,30 {#lang_emotions_surprised} av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken

SmileyMalin skrev 2009-06-03 08:34:33 följande:
    Har tagit ledigt idag för att vara hemma och mysa med Nellie hela dan!Så skönt!
    Vad mysigt!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4