-
Det hoppas jag också!JePaLuLi skrev 2009-06-10 10:03:11 följande:Hoppas att stackars Linda är inne på förlossningen nu. Jag lider så med henne!
-
15:e, hade du inte igångsättning på lördag
Jag tror hon kommer innan lördag ja -
Sitter och kollar vitvaror till vårat andra hus, har hittat det billigaste hittills på 20.000 men vill få ned priset på spisen lite till så jag letar och letar men hittar ingen billigare än 6000:- men det måste det väl finnas tycker jag.
Behöver få hem vitvarorna nästa vecka eftersom köket sätts ihop denna helg om allt går som planerat, vilket inget gör just nu tycker jag. Det ska vara inflyttningsklart den 29:e juni och det är massor kvar att göra så det är stress, stress, stress! -
Jag hade ju tid för igångsättning på en torsdag med Lucas och han kom ju söndagen innan men precis som du så har jag vänner som fått nån eller några dagar före igångsättningen baraJePaLuLi skrev 2009-06-10 11:03:07 följande:Och genast börjar vi spekulera Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
-
Sliter mitt hår snart på det här med presenter till dagisfröknarna, kommer inte på nåt! Ska in och beställa blommorna sen till studenterna innan jag hämtar Liam så jag får väl springa i lite fler affärer och se om jag kan hitta nåt..
-
Nej har inte kollat där ännu men ska ringa dem i em. De har ju inga grejer på sin hemsida så man måste ju till butiken om man vill se sakerna. Men ska ringa om ialla fall en hällspis för torktumlare och tvättmaskin hittade jag ett väldigt bra paketpris på och en billig diskmaskin. Och kyl/frys tror jag inte att jag hittar billigare än på elgiganten.Familjetrollet skrev 2009-06-10 11:34:52 följande:har du kollat media mark(tror jag den heter)ute på ingelsta i norrköping?de har jättebra priser
-
Mjo man kan nog få det, Jens brukar kunna pruta ordentligt på Elgiganten bara vi ska ha en liten sak såJePaLuLi skrev 2009-06-10 11:58:40 följande:Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
Prutade ned en router med ca 600:- senast
Ska se om jag hinner kika in där idag, måste in och byta en sak och hämta ut golv till köket i andra huset så vi kan lägga det innan köket börjar monteras upp i helgen.
-
Har en babytravel som står som vi ska lägga ut på annons, men vill ha ca 4000:- för den.dinana skrev 2009-06-11 17:12:16 följande:någon som har en syskonvagn ståendes som de säljer billigt?
-
Vad ni har skrivit på! Hinner inte läsa allt nu för vi ska göra oss iordning och fixa lite och invänta min lillasyrra som ska vara barnvakt åt Lucas medans vi tar med oss Liam på cirkus.
-
Stackars kissen dåFirstandhappy skrev 2009-06-11 22:59:15 följande:jo hoppas på det med, börjar bli fundersam över henne, ligger o trycker i ett hörn o verkar ha ganska ont... får ringa imorgon bitti direkt o se om det finns någon tidigare tid än 13.15
vilken vet går du hos?