Marsmammor 2!!!
Viffy: tack för länken.. svårt att missa annars. någon som ska hitta på nått kul i helgen?
Viffy: tack för länken.. svårt att missa annars. någon som ska hitta på nått kul i helgen?
Becka21:
Testade positivt 13 juli förra året..
Hade BF 25 mars..
Leo föddes 15 mars med planerat snitt..
Norahs mamma:
Testade positivt 3e Juli (ÄL 19juni)
BF: 12 mars
Född: 11 mars
Viffy:
Testade positivt 13 september förra året..
Hade BF 26 februari..
Cindy föddes den 5 mars på BF+6
Jefa:
Testade positivt 8:e juli
BF 29/3 enligt sjukhuset, 19/3 enligt oss
Emma föddes den 28/3 på BF-1 eller BF+8
Pyret 85:
Testade positivt 20 juli
BF 27 mars
Lian föddes den 11 mars
idag har jag bara fått i lian välling. han har vägrat fast föda nu i två dagar.. fast igår åt han knappt nått alls.. får hoppas de blir bättre igen. han e ju ett matvrak annars
Lian somnade själv i sin säng igår efter 10 minuters skrik o då va klockan halv åtta. sen ville han ha mat vid 23, 01:30, 03 för att sen vakna klockan 4:30 o va hur pigg som helst. han fick ligga kvar i sängen o sen somnade han till slut om kl 6 o sov till halv sju. annars brukar han inte hålla på såhär.. han brukar äta 1, max 2 gånger/natt o sen brukar han vakna halv6 o få mat för att sen somna om till halv 8.. får hoppas de blir bättre i natt.
Grattis till Cindy
min lill-kille e en gnällspik idag. just nu har jag en stund över för han sover men annars så måste han ha min fulla uppmärksamhet..
Viffy: japp jag fick också den. de e precis den vällingen o gröten som vi ger Lian så de passade bra
vi kallar lian för grodan, grodunge, bullen, bulleunge, mammas älskling. gubben, lilleman o massa annat. men mest grodan o bullen..
vi har samsovit fram tills förra veckan men nu tycker jag det är dags att sover i sin egen säng så har inte samsovit sen dess. de e en vecka nu..
Grattis till Alicia o Erik på er 6 månaders dag. haha jag vet också en som heter Alicia som är född den 7/3.. rätt komiskt..
Lian har också gnällt väldigt mycket i natt. de har han gjort 3 nätter i rad nu. vi går också på BVC en gång i månaden. brukar pricka in det tills han månadsdag. dvs den 11 i varje månad.