Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

Marsmammor 2!!!

Lian somnar mellan 19:30-20:30 på kvällen o vaknar mellan 6-8.
    idag va en tidigt morgon. han vaknade 6.
    har era små blivit förkylda något än?
    Lian har blivit super förkyld med hosta o så. de stör hans sömn på natten så jag har fått sitta upp i soffan med honom i famnen o sova 3 nätter i rad.

• Pyret 85

Vi går in o lägger Lian i sin säng o där får han sin flaska med välling sen så ligger han oftast o pratar en stund. går in o ger honom nappen ett par gånger sen somnar han sött.

• Pyret 85

Nej jag såg inte pr
    ogrammet men har sett en liten video när hon visar den. jag skulle aldrig göra så..

• Pyret 85

Vi kör med liberos blöjor. hade inte byxblöjorna varit så himla dyra hade jag nog provat dom..

• Pyret 85

Jag har en fråga till er som har barn med tänder både uppe och nere: Gnisslar era barn tänder? lian har kommit på att det man kan de nu. det låter för hemskt. hoppas att han slutar snart.

• Pyret 85

Nej Lian vägrar äta 8-månaders puréerna. han skriker o klöks o har sig så vi kör med 6-månaders än..

• Pyret 85

Jag är sååå stolt just nu.

Jag la Lian på golvet i vardagsrummet för jag skulle gå på toa och när jag kommer in igen så har han sattit sig upp.. vad duktig min lille kille är

• Pyret 85

Har röstat på leos tung bild. såg att Cindy var med också men i denna va leos mamma först. o du leder leos mamma

Svar på tråden Marsmammor 2!!!