Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

Marsmammor 2!!!

ja men min son har bara ätit max 1,5 portion innan så de va kul att han tyckte så mycket om denna gröten.

Viffy: Vad duktig Cindy är. MAn blir väldigt stolt när dom ställer sig upp mot möblerna. Lian satte sig själv upp innan ikväll igen. han börjar få in det där nu. men kryper gör han inte.

• Pyret 85

Har ju glömt säga att Lian kan stå själv utan att hålla i sig en liten stund nu. har ju kort på de. lägger in de senare. ska laga mat nu.

• Pyret 85

Lian vill heller aldrig ligga still men jag brukar ge honom en leksak så lugnar han sig iaf en liten stund.

• Pyret 85

JAg ska iaf köpa en lära-gå-vagn till lian sen vet jag inte mer. men de e bra att det finns så många förslag här
    Ikväll ska vi gå till kyrkogården o tända ljus för Lians morfar.

• Pyret 85

Lian är inte heller så intresserad av sina leksaker. han bryr sig mest om katten. o att åla om kring o resa sig mot saker..

• Pyret 85

usch vad jag är trött just nu. har haft svårt att sova i natt o så ville Lian upp nu kl 6 o pappa e inte så pigg på att gå upp med honom då han kom hem kl. 4. hoppas att Lian e trött om en timme eller så iaf så han vill mysa med mig i soffan.

h04: usch vinterkräksjukan e inget vidare att ha. den hade jag förra året på min födelsedag 17 november o dessutom så mådde jag redan illa av graviditeten. har nog aldrig kräkt så mycket i hela mitt liv som jag gjorde den dagen.

• Pyret 85

usch jag känner mig som en usel mamma just nu. Lian somnade i min famn när vi låg i soffan o sen somnade jag som vi brukar. för en liten stund sen vaknar jag av att Lian dimper i golvet. o shit va rädd jag blev. men han verkar inte ha slått sig iaf. han springer omkring i sin gåstol som vanligt.
    men jag har såå dåligt samvete.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!