Marsmammor 2!!!
ops, Caps´var ju på
ops, Caps´var ju på
Halloj!
Det var ett bra tag sen jag läste här nu!
Men så är det när man ska flytta å det tar eeeevigheter innan internet kopplas in...
Å det är sååå skönt att bo i villa!!
I helgen har det hänt massor!!
Norah lärde sig krypa (riktigt, innan drog hon sig ju å kröp lite), lärt sig sätta sig upp och drar även upp sig överallt!
*stolt*
Ang. dagis så har jag tänkt vara hemma tills augusti ungefär...
Men det beror på hur ekonomin ser ut, nu när man har köpt hus så är det inte säkert att jag kan ta ut 3dagar/veckan, måste nog ta fler...
Å så pajjade ju bilen igår
Nu sitter man i en liten skithåla, 7 mil till närmsta "stad" å man kan inte ta sig nånstanns... Troligtvis är det motorn som bara lagt av.... *inte kul*
Ang vikten...
Jag gick först ner 6 kg (till 64) för att jag kräktes oavbrutet i början av graviditeten... Sen gick jag upp dem 6+ ytterligare 12-13kg...
Efter förlossningen hade jag gått ner 6 kg så jag vägde 78 kg... Sen gick jag ner 3-5 kg under nå månader... sedan gick jag UPP till 80kg!!
Nu har jag gått ner 2-3 kg igen, å går förhoppningsvis ner mer, men jag har gett upp hoppet
Skulle vilja väga 60 kg som jag gjorde som "ung", fast 68-70 skulle oxå duga, för du kan jag ha kläderna igen...
Jag har iallfall ätit gott för att gå upp efter förlossningen
Många goda chokladkakor
Tror ni att ni är lika smala som ni var innan ni blev på smällen?
Jag trodde helt seriöst att jag var smal (70kg) å kunde ha mina gamla kläder
Blev chockad när jag skulle köpa nya byxor å fick gå upp 2-3 strl för att överhuvudtaget få upp dem över arslet *ASG*
"Oj, vad små storlekar det var här", tänkte jag å gick hem å provade gamla kläderna å dem var ju lika små dem
Nån som kan tipsa om nå jeans med normal midja, ganska vid midja oxå och smala över låren å lite utställda benslut?
Röstat på Leo nu...
Nu får ni rösta på mig!!
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m5259137.html
Tänk vad snygg (å ful
) man kan bli med hjälp av datorn!!
Noris stod å var så glad i sängen när jag gick ner i morse... Blev jättepaff! Nu är det verkligen slut på husfriden
*suck*
Kom på att man ska ställa tillbaka klockan på söndag!! Då kommer ju min lilla illbatting att vakna kl 4!!!
Dags att vara vaken längre än 18 mao så hon sover lite längre!!
Ååååh vad trött jag är!
Mitt monster vaknar ju kring 5 på morgonen, å det går väl an NÄR DET ÄR SOMMARTID! Men imorse vaknade hon 3.30 "Mamma, jag är vaken!" typ...
Hur 17 ska man få henne å sova längre??