• Anonym

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

En av mina största fantasier är en trekant med två män. Givetvis med mig i centrum.
    Min pojkvänn är vad ska man säga.. Han vill förverkliga alla mina sexdrömmar och bryr sig jättemycket om hur jag vill ha det etc etc. Han njuter när han ser hur han kan tillfredställa sin kvinna typ.

Vi pratade löst om det med trekant.
    Han sa "ställer jag upp med det, så får vi ta en tjej med också någon gång"

Fast vi båda kom fram till att det är lite "känsligt". Jag skulle tyckt det kändes konstigt om jag bokstavligen ser hur han är inne i en annan tjej.
    Men i samma veva. Jag är som min pojkvänn.. Ser jag honom njuta? vem vet?..
    Han kände samma sak.

Idag tittade han på mig och frågade rakt ut. "Hur viktigt är det här med trekant för dig?" "är det så viktigt att du skulle kunna göra det själv bakom min rygg?"
    Han kan tänka sig att ha trekant. Men vi måste prata igenom allt först, givetvis.

Jag är rädd att det kommer att sabba relationen. Hur gick det för er med erfarenhet?

• Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
  • Anonym

Vi har nyligen haft en 3kant som gick relativt bra trots alkohol och noll förberedelser.

Mina sambo sa att som kille så kändes det inte direkt konstigt då det inte var några känslor med den gången. Utan jag var som vilket fruntimmer som helst som han och hans kompis satte på.

Visserligen trot jag att vi tjejer har svårare för att koppla bort det på det sättet, men jag tror att det kommer bli likvärdigt för mig.

Ett tips är att se till att sätta upp "regler" innan på sånt man inte vill. T.ex. kan det vara bra att tänka på sensuellt smekande, kyssar ect som kan kännas mer känslomässigt laddat. Samt om det finns nått som man som partner vill få testa först på sin partner så det 3e hjulet inte gör det.

• Anonym (JMK)

Jag och min man har haft 3k några gånger nu och helt utan svartsjuka. Min man tycker det är lättare med en extra kille för har du en tjej till så ska du som kille tänka på att du måste tillfredställa båda tjejerna. Och det är lätt att få prestationsångest. *S* Vi har idag en kille som vi "beställer" hem för lekar på 3. Han tycker det är kul att vara utnyttjad sexuellt. Vi har det jätteskönt tillsammans och när vi är nöjda så åker han hem. Han måste tycka det är bra eftersom han har 2,5 h bilresa till oss. *S*

• Anonym

Jag har haft 3kant med mannen min, enda jag behöver säga är jag var inte en svartsjuk kvinna men dt är jag nu!! Så inget jag rekommenderar

• Anonym (JMK)

Det är jätteviktigt att man är säker på sig själv och sin partner. Ingen svartsjuka eller dyl. Det är oxå viktigt att ni är lyhörda på eran partner och sätter upp regler innan för vad ni tycker är ok. Vi hade igentligen bara en regel och det var att vi inte skulle kyssa andra. Idag är det inget direkt som vi har utan vi känner varandra så väl och vet vad som är ok och inte. Vi älskar varandra och gillar att se varandra njuta. Dessutom är detta bara en krydda, vi är alltid bäst tillsammans i sängen.

• Anonym

Det skadar aldrig att vänta. Vill inte sabba förhållandet bara pga en krydda. Det är inte värt det.

• Anonym

det gick åt skogen när vi testade ångrade det jätte mycket och skämdes efteråt.

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2009-05-26 08:30:45 följande:
    det gick åt skogen när vi testade ångrade det jätte mycket och skämdes efteråt.
    Är du kille eller tjej och vad hade ni med som extra part??
  • Anonym

Även jag och min sambon har velat testa detta länge. Fantiserar ofta om att ha en trekant med ytterligare en kvinna eller man - eller varför inte ett annat par...Tror att vi är redo mentalt för det men var hittar man någon tredje part som man känner är "rätt" och som är frisk? Det är just den frågan som gjort att vi inte förverkligat detta ännu. Så, ni med bra erfarenheter, var har ni hittat era tredje parter?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-26 13:45:24 följande:
    Även jag och min sambon har velat testa detta länge. Fantiserar ofta om att ha en trekant med ytterligare en kvinna eller man - eller varför inte ett annat par...Tror att vi är redo mentalt för det men var hittar man någon tredje part som man känner är "rätt" och som är frisk? Det är just den frågan som gjort att vi inte förverkligat detta ännu. Så, ni med bra erfarenheter, var har ni hittat era tredje parter?
    Finns en massa sidor (sex comunities) Där det faktiskt finns seriösa svar!
  • Anonym (nej nej)

hade det tre ggr med mitt ex och olika tjejer.. enligt min erfarenhet avråder jag bestämt.. bilden av din kille och den andra tjejen jagar dig för alltid. Inte så roligt att se det gå för dem bägge samtidigt medan du hamnat utanför och liger brevid och känner dig dum...

Ska en trekant funka ska det inte vara några känslor inblandade och alla ska vara med på samma noter, samt att alla är attraherade av varann lika mycket.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?