• Anonym

Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?

En av mina största fantasier är en trekant med två män. Givetvis med mig i centrum.
    Min pojkvänn är vad ska man säga.. Han vill förverkliga alla mina sexdrömmar och bryr sig jättemycket om hur jag vill ha det etc etc. Han njuter när han ser hur han kan tillfredställa sin kvinna typ.

Vi pratade löst om det med trekant.
    Han sa "ställer jag upp med det, så får vi ta en tjej med också någon gång"

Fast vi båda kom fram till att det är lite "känsligt". Jag skulle tyckt det kändes konstigt om jag bokstavligen ser hur han är inne i en annan tjej.
    Men i samma veva. Jag är som min pojkvänn.. Ser jag honom njuta? vem vet?..
    Han kände samma sak.

Idag tittade han på mig och frågade rakt ut. "Hur viktigt är det här med trekant för dig?" "är det så viktigt att du skulle kunna göra det själv bakom min rygg?"
    Han kan tänka sig att ha trekant. Men vi måste prata igenom allt först, givetvis.

Jag är rädd att det kommer att sabba relationen. Hur gick det för er med erfarenhet?

• Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?
  • SuneB
    Anonym skrev 2009-05-20 10:27:50 följande:
    Det är en bra tanke..Men samtidigt. Vad ger en trekant om personen i fråga inte är attraktiv?(kanske inte så grovt du menar med full kontroll) Annars lät ditt förslag som en toppenidé!
    Med full kontroll menar jag inte att personen ifråga skall vara oattraktiv. Bara att den av samma kön skall vara den som väljer ut och ordnar det hela så att hela kontakten är beroende av den. Så skulle jag ordna det.
    Personen ifråga får gäna vara attraktiv och ha stor snopp eller nåt. Fast lite illa skulle det ändå kunna kännas. Genom kontrollen så har jag i alla fall möjlighet att välja det fullt ut och kan aldrig klandra partnern om jag plötsligt upplever mig själv lite "sämre".
  • Anonym (Tjejj)

Fast Sune... Om jag som e tjej får välja. Men om jag är bi... Det där med konkurrensen blir ju lite knas då. bara en tanke!

• Anonym

för nått år sen hade jag 3kant me ett par (tjej+kille) vi träffades några gånger idag e dom gifta och har ett barn på 5år allt ran ut i sanden jag va singel då och är de även nu

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-24 13:54:17 följande:
    för nått år sen hade jag 3kant me ett par (tjej+kille) vi träffades några gånger idag e dom gifta och har ett barn på 5år allt ran ut i sanden jag va singel då och är de även nu
    vi kände varandra sen innan
  • Bedhead

Jag har haft ganska många med dåvarande pojkvän och olika tjejer. Det har både varit såna vi känt ett tag och krogragg (fast de har tenderat att bli vänner efteråt). Mycket armar och ben blir det överallt. Inte alltid lika snyggt som i fantasin.. Men alltid kul!

• Anonym

Mitt ex och jag anlitade en prostituerad som tredje part, vilket funkade bra.

• Anonym (vill med)

Hej jag är en tjej som gärna vill se min sambo med en annan, och kanske även mig själv fast jag har inte bestämt de, men jag skulle vilja se honom med en annan tjej i alla fall.. nu vet jag ju inte om de är just denna stil på människa eller vad man ska säga smaken är ju som baken nemen jag vill ju gärna att tjejen han är med ser bra ut... samma du vill säkert ha nån kille du tycker är snygg...
    ne jag vet inte... men jag tror av min syster som har tetat trekant ett ex antal gånger alla gånger hon haft de med främmande folk har de vart nema problemas men när hon haft de me vänner eller vänner vänner som hon träffat en del efter har de blivit pannkaka...
    mitt råd är att gå in och regga dig på typ knullkontakt.se tror jag de heter...
    där kan man leta efter okända...
    men vi har vart reggade där snart 3 år och fortfarande inte hittat någon... men den dagen vi gör de så var försiktiga... möt först på offentligt ställe ta reda på pensonuppgifter då de kan hända något och berätta alltid för någon, vart ni ska, ifall de händer något... de finns mkt skumt folk

• Anonym (Jag och två män)

Jag brukar träffa mina två bästa killkompisar ibland. Vi har sex tillsammans och det funkar super bra! Vi har haft det så här i snart ett år och vi ses ca 3 dagar i veckan. Alltid jag i centrum, bättre kan det inte bli. Jag älskar det och dom med! Helt underbart!

• Anonym (Smilla)

Jag skulle ALDRIG ALDRIG  stå ut med att se min sambo ens ta i en annan brud, så trekant är helt uteslutet för oss. Jag har aldrig varit svartsjuk i ett förhållande innan men har nog blivit det lite i detta. Inte på grund av något han gjort utan för att han verkligen är Mannen i Mitt Liv och jag skulle bli galen om jag skulle dela honom med någon.

Men visst måste jag erkänna att tanken på en trekant med två killar och mig i centrum är kittlande, men det får stanna vid fantasier. Jag skulle inte va otrogen bara för att få uppleva det, det är det inte värt.
    Vi får helt enkelt fortsätta kolla porr tillsammans och då får man ju lite trekant på köpet
  • Anonym (tjejen)

Jag har träffat par som jag haft sex med, Min fd "Master" ordnade många olika kombinationer av träffar. Man satt alltid och fikade innan eller efter coh allt var öppet och avslappnat, de par jag träffat verkade inte ha problem med det.

Svar på tråden Ni som har haft trekant, hur gick det till? vad hände sen?