• mulan

    Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 6

    Här kan vi samlas. Vi som kämpar och som inte har gett upp kampen om att bli fler i familjen. Det kan vara vi som kämpar med första barnet eller syskonförsök.

    Gravida får gärna stanna kvar och stötta de som fortfarande kämpar.

     Några ord att ta med på vägen

     Sluta aldrig drömma
     Sluta aldrig be
     Sluta aldrig hoppas
     Under kan ju ske


    {#lang_emotions_gravid} Länk till vår systertråd där de gravida snackar graviditeter {#lang_emotions_gravid}www.familjeliv.se/Forum-7-134/m43059914.html

    ♦ Vår medlemslist ♦

    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42703324.html

    ♦ Förra tråden ♦

    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m41939109.html

  • Svar på tråden Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 6
  • Pluttemor

    Tack för alla lycka till! Jag har inga höga förhoppningar, men man kan alltid hoppas!

    Hoppas: Många kramar till dig!

    Jag kramar om alla som behöver det..

    Dom två senaste dagarna vet jag inte vad det tagit åt mig.. jag gråter för minsta lilla och orkar inte med något.. allt e bara deppigt..


    Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
  • Jenni80
    Pluttemor skrev 2009-05-24 23:40:51 följande:
    Tack för alla lycka till! Jag har inga höga förhoppningar, men man kan alltid hoppas! Hoppas: Många kramar till dig! Jag kramar om alla som behöver det.. Dom två senaste dagarna vet jag inte vad det tagit åt mig.. jag gråter för minsta lilla och orkar inte med något.. allt e bara deppigt..
    Det är inte så konstigt...Ska snart få vara glad över att du plussar, det är ju statistiskt sett tid för ett spontant plus nu :)
  • Pluttemor
    Jenni80 skrev 2009-05-24 23:49:21 följande:
    Det är inte så konstigt...Ska snart få vara glad över att du plussar, det är ju statistiskt sett tid för ett spontant plus nu :)
    tack vännen..
    Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
  • mulan
    Pluttemor skrev 2009-05-24 23:40:51 följande:
    Tack för alla lycka till! Jag har inga höga förhoppningar, men man kan alltid hoppas! Hoppas: Många kramar till dig! Jag kramar om alla som behöver det.. Dom två senaste dagarna vet jag inte vad det tagit åt mig.. jag gråter för minsta lilla och orkar inte med något.. allt e bara deppigt..
    Kramar om dig!!!!!!
    Jag mår hyfsat bra nu, men har upptäck att jag oxå gråter för minsta lilla. Även glädjetårarna kommer lättare. Så det är väl bara att inse att man är mycket känsligare nu än man var förr, innan barnlösheten.
    Men vem vet, om några veckor kanske det är glädjetårar efter ett plus som rinner nerför dina kinder . *håller tummarna för pluttens mamma*
    Ensam är stark, men tillsammans är vi starkare. Vi ger inte upp!!!
  • mulan

    Har nu varit på VUL. Gyn nämnde aldrig myomet och mätte inte heller så den har väl inte vuxit. Jag glömde själv att fråga.

    Det såg bra ut. Slemhinnan trippel 11 mm och den var "väldigt fin" som han sa

    Äggblåsan var redan 21 mm på CD 10 så det blir nog en tidigare ÄL denna gången.
    Så nu är jag faktiskt lite mer hoppfull än igår . Alltid något.


    Ensam är stark, men tillsammans är vi starkare. Vi ger inte upp!!!
  • mulan
    Jenni80 skrev 2009-05-25 09:59:28 följande:
    Grattis , mulan:)
    Tack!!!
    Ensam är stark, men tillsammans är vi starkare. Vi ger inte upp!!!
  • Pluttemor

    o vad roligt att höra Mulan Så glad för din skull..

    Igår och idag har varit extra jobbiga.. jag vet inte varför. Men igår hade jag ÄL och vi myste två gånger.. kanske e det dom känslorna.. att jag har tankarna kring ÄL och graviditet hela tiden.. Jag kan liksom inte slappna av..

    Idag gick jag in på toaletten på jobbet och grät i ungefär 5 minuter.. kom ut och var helt röd om anisktet och näsan.. skyllde på pollen..


    Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
Svar på tråden Vi som kämpar vidare efter minus och MF vid IVF del 6