• Diorlover

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Hr med fått många missfall 6 st på 1½ år, en frisk pojke sedan tidigare och hade två missfall innan han blev till. Gravid nu igen vecka sju tror ja. får ta progesteron två ggr per dag,morgon och kväll. Funkar bra för oss och tror det unkar denna gången brukar få missfall bara efter 4 dagar jag fått reda på graviditet.

ska på vul på fredag, spännande men oroligt är rädd där inte ska vara något. men alla mina test har varit oerhört starka!

efter vår utredning hittade de ej några fel så vi fick inget svar på varför det blir såhär.

• Diorlover

Min gyn sa bara att man kunde försöka med det hormonet, vad jag förstår ska det förhindra att livmodern drar ihop sig.

det känns som det verkligen kommer funka. har alla symtom en massa illamående större bröst, krass i magen. vilket är jobbigt. limoderstappen är långt upp och bak. känner den knappt vilket ag hade under sonens graviditet.

• Diorlover

Ja du ska äta det från dag 1 du vet att du är gravid. har du gjort någon utredning då?

• Diorlover

Samma här dehar aldrig ens kommit igång sen har jag haft konstant mensvärkstark sedan testdagen.och svaga test sen kom missfallen.

denna gången va det ingen tvekan illamående innan ag testade,brösten meeega stora och ömma. och sjukt trött. och testen blev jätte starka direkt.

• Diorlover

var på vul idag allt gick bra. stark hjärt aktivitet & var i 7+3 dock en vecka mindre än jag trodde. fostret var 12 mm

• Diorlover

HAha jag har inte ens ringt bm för inskrivning är i vecka 10/11 nu ju... får ringa imorgon antar jag eller gå ner där. där är alltid massa telefonkö. man kommer aldrig fram

• Diorlover

Glömde att ringa idag. hahah fick sovmorgon istället. Vår son är hos mina föräldrar så man har haft lite vuxen semester men ska snart köra de långa 2 timmarna och hämta han..

• Diorlover

Irma: Jo det är väl bägge och de har bara telefontid en timme och jag har oftast fått låång sovmorgon av gubben min pga illamåendet så har inte hunnit ringa heller

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3