• Diorlover

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

När man väl ringet till Bm har de semester eller är ute på möta...

• Diorlover

Jo man kommer aldrig fram heller så jobbigt..

• Diorlover

lottizm: jag hat gått på progesteron

• Diorlover

Me81: jag har MYCKET växtvärk/mensvärk hugger sticker osv.. men allt är bra såvitt jag vet kände rrelser igår

• Diorlover

är i vecka 14 nu. ska på extra ultraljud imorgon.

• Diorlover

kände lika tidigt med sonen...

• Diorlover

Uscha vad hemskt för er!

Mitt VUL idag gick dock bra kan andas ut nu. dock storleken stämde inte exakt med mensen men det gör det aldrig ju. men der man bättre på rutin ultraljudet...

man kunde redan se profilen i ansiktet osv.synd bara gubben inte kunde folja med han fick vara hemma med sonen, rutin ultraljud om cirka 3-4 veckor

• Diorlover

lottizm: jag har för mig risken minskar drastiskt när man sett ett hjärta picka.

• Diorlover

Ingen här som lyckats med graviditeten? gick sj in i v 17 men fortfarande orolig.

• Diorlover

Jo visst är det jobbigt att vänta. har inte kännt ngn buff på en vecka nu typ orolig. ville prova mitt angelsound men hunden hade tuggat av hrlurarna så måste köpa nya men itne många ställen som säljer med stora pluggar.. får se om jag orkar leta ida.

• Diorlover

Anatea: Vad skönt. Kände ida första sparken :D var så orolig något var fel. då ska ni ha en vecka innan oss. gick sj in i vecka 17 idag.

• Diorlover

den jag köpte kostade 600 är en bebesound.. men angelsound är väl typ samma bara annan färg kostar nog 250 på internet. men man skall ej använda dem för mkt har jag hört kan vara skadligt.

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3