• Svar på tråden Nova Star-tråden nr 3
  • lillronya
    jompa skrev 2009-08-23 09:13:49 följande:
    Fiiiint. Eller ett par svarta .
    DET hade varit snyggt!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2009-08-23 09:09:37 följande:
    Jag med, även om brunt och grått funkar bra men det vore roligt med nåt mer tjejigt oxå.
    jag drömmer mkt om NS nu och har i drömmen set massor med rosa och lila fäörger till våren, luvtröjorna som alltid är röda el blå annars borde utökas med fler färger med. De är lite för neutrala ibland?

    Jeansen borde ha fler valbara mudar med, blått är kanon tycker jag, men hade jag ahft en tjej så hade rosa muddar varit coolt.

    Jag saknar fler färger på mössorna, grönt t ex. Åh gröna army vore fint!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-08-23 09:15:02 följande:
    jag drömmer mkt om NS nu och har i drömmen set massor med rosa och lila fäörger till våren, luvtröjorna som alltid är röda el blå annars borde utökas med fler färger med. De är lite för neutrala ibland?Jeansen borde ha fler valbara mudar med, blått är kanon tycker jag, men hade jag ahft en tjej så hade rosa muddar varit coolt.Jag saknar fler färger på mössorna, grönt t ex. Åh gröna army vore fint!
    JA jag saknar en luvtröja i tjejeigare färg. UTAN kombo av rosa och rött!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jompa

    Gahhh var innen på hemsidan nu och såg den blåa hooden. Åhhhh så fin färg, hade passat min kille perfekt och sen den grå hooden med dragkjedja {#lang_emotions_tongue_out}
    Skulle nog kunna köpa allt nästan.
    Inte vinterjackan dock, den ser ut att åka upp mot huvudet, och det kommer inte att gillas här hemma.

    Ska ta och skriva ett litet mail till dem sen och berätta lite om våra önskemål.

    Vet att det har gått väldigt fort för dem och de har ökat massor för varje år, svårt kanske att kräva fler färger, de gör nog allt de kan för att hinna med allt, men bara en liten önskan kan man ju skicka

  • snigelina

    Åh, vilka härliga kollektionsbilder de har lagt in!

    jompa - Å andra sidan så finns ju redan army-modellen, så de behöver ju inte konstruera ett nytt plagg utan bara beställa i ny färg

  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2009-08-23 09:20:20 följande:
    Gahhh var innen på hemsidan nu och såg den blåa hooden. Åhhhh så fin färg, hade passat min kille perfekt och sen den grå hooden med dragkjedja Skulle nog kunna köpa allt nästan.Inte vinterjackan dock, den ser ut att åka upp mot huvudet, och det kommer inte att gillas här hemma.Ska ta och skriva ett litet mail till dem sen och berätta lite om våra önskemål. Vet att det har gått väldigt fort för dem och de har ökat massor för varje år, svårt kanske att kräva fler färger, de gör nog allt de kan för att hinna med allt, men bara en liten önskan kan man ju skicka
    så som de säljer borde kunna anställa fler och fixa önskemål. Grön hood vill jag ha med, och en grön vårhöstjacka....

    vet ni hur Villervalla är i stlk? funderar på en mössa, ska jag ta Ds normala stlk?
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • h80
    Incommunicado skrev 2009-08-23 09:26:49 följande:
    så som de säljer borde kunna anställa fler och fixa önskemål. Grön hood vill jag ha med, och en grön vårhöstjacka.... vet ni hur Villervalla är i stlk? funderar på en mössa, ska jag ta Ds normala stlk?
    jag tycker mössorna är små i storleken
  • jompa
    snigelina skrev 2009-08-23 09:25:02 följande:
    Åh, vilka härliga kollektionsbilder de har lagt in! jompa - Å andra sidan så finns ju redan army-modellen, så de behöver ju inte konstruera ett nytt plagg utan bara beställa i ny färg
    Ja visst är de underbara bilder. Man vill ju ha allt
    Sant, modellen är ju redan klar bara att göra dem i flera färger. Ska maila till dem i alla fall och ge det önskemålet.
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2009-08-23 09:28:29 följande:
    Ja visst är de underbara bilder. Man vill ju ha allt Sant, modellen är ju redan klar bara att göra dem i flera färger. Ska maila till dem i alla fall och ge det önskemålet.
    länka till den här tråden med alla våra önskemål o tankar...
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2009-08-23 09:28:29 följande:
    Ja visst är de underbara bilder. Man vill ju ha allt Sant, modellen är ju redan klar bara att göra dem i flera färger. Ska maila till dem i alla fall och ge det önskemålet.
    ge dom önskemålet om vuxenjeans också, jag tjatar om det men om fler tjatar så kanske de lyssnar {#lang_emotions_laughing}
    Åhh vad härligt det hade varit med ett par baggy xl över gravidmagen *drömmer*. Fattar inte varför de inte gör det jag skulle lätt betala en tusenlapp...
    Ingen som har tips om det kanske finns någon liknande modell man kan köpa någonstans? Alltså baggy jeans med mudd uppe o nere.
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Nova Star-tråden nr 3