• Anonym

Han sa inte ens grattis!!

Fyller år idag, blev och är lite ledsen. Sambon min sa inte ens grattis imorse. Hade inte väntat mig frukost på sängen eller ngt liknand men ett litet grattis iaf. Känner mig jätte töntig som blev så ledsen, vi har varit tillsamman i snart 6 år.
    Kommer era gubbar alltid ihåg att säga grattis iaf? Blir ni ledsna om de glömmer att det är er födelsedag?

Å nej jag fiskar inte efter att nån här ska säga grattis.

• Svar på tråden Han sa inte ens grattis!!
  • Licens To Kiss

GRATTIS! {#lang_emotions_flower}

De kan vara så att han väntar till ikväll. Kanske har en överaskning på g.
    Mamma och Flata. (+3 till -1?)
  • Anonym (lol)

Du min man glömmer dagar då vi varigt ihop si o så många år,när vi gifte oss,födelsedagar osv.

Killar kanske inte har så bra minne som oss kvinnor,men han kanske har en överaskning åt dig senare?

• LBochDS

GRATTIS!!

jo, jag skulle bli ledsen... men det kanske väntar överraskning?

• Anonym

Jag förstår precis hur du känner.

Jag fyller 25 på fredag och hade önskat mig något slags firande.
    Jag bryr mig inte ett dugg om presenter och sånt.
    Ville mest göra något.
    Men min man är tycker inte att det är ett dugg märkvärdigt.
    Så det blir nog en dag som alla andra.

• bebe längtan

GRATTIS!

det har hänt ngr gånger, men han brukar då komma i em med present, så din kanske väntar med att säga grattis tills han kmr hem fr jobbet med blommor

va inte ledsen, mina föräldrar brukar komma ihåg dan innan och på själva dagen glömmer de ALLTID!
    vissa personer e helt enkelt glömska

• 2 små prinsessor
    Anonym skrev 2009-05-25 09:32:34 följande:
    Fyller år idag, blev och är lite ledsen. Sambon min sa inte ens grattis imorse. Hade inte väntat mig frukost på sängen eller ngt liknand men ett litet grattis iaf. Känner mig jätte töntig som blev så ledsen, vi har varit tillsamman i snart 6 år. Kommer era gubbar alltid ihåg att säga grattis iaf? Blir ni ledsna om de glömmer att det är er födelsedag? Å nej jag fiskar inte efter att nån här ska säga grattis.
    Min sambo glömde av min födelsedag i år. Det var nära förra året, så jag tänkte att jag säger inget alls om det i år, och mycket riktigt så glömde han av det. Vi har också varit tillsammans i 6 år. När han kom hem från jobbet och hade suttit en stund vid datorn så var det någon som skrev grattis till mig på msn....och då gick det upp ett ljus....och han fick rätt dåligt samvete....så jag hoppas han kommer ihåg det nästa år
  • Mammut och Papput

Grattis! Jag tycker att man ska säga grattis om man ses på morgonen innan man går till jobbet, utan att gratta med present då. Men ordet grattis ska väl inte vara så svårt att klämma fram. Men har man glömt så har man. Min man och jag väcker dock inte varandra på födelsedagarna om en ska upp tidigt och jobba och den andra senare/ledig.

• JAG är BÄST

GRATTIS bruttan

Här hemma är det tvärtom, jag är totalt hopplös på att komma ihåg vem som fyller när. Här är det min man som kommer ihåg sånt.

• Anonym (mansglömska)

Om man läser lite om mannens hjärna och kvinnans hjärna så får man sig många skratt... Iaf när jag har läst, så är det oerhört stor risk att mannen glömmer just datum och sånna detaljer.. Deras hjärna är inte riktigt uppbyggd så. Sen har de bättre lokalsinne än kvinnan som regel, t.ex. (detta är såklart HÖGST individuellt) Min sambo har jättesvårt för datum och sånt.. ibland vet han knappt vilket år vi är på :) haha

• Min högsta önskan

Grattis!!!
    Ja, jag skulle också bli lite ledsen om min sambo inte sa grattis, men som många andra skrivit, kanske har han ordnat en överraskning och vill gratta dej då?'Eller också är han bara tankspridd..
    Vänta du till ikväll, kanske får du ditt livs överrasknig då!

Svar på tråden Han sa inte ens grattis!!