Jag är själv inte så bra på att komma ihåg födelsedagar, så jag brukar inte bry mej om nån glömmer att säga grattis. Beror också på att jag inte har så bra erfarenheter av födelsedagar...
Fyllde 17: Min mamma berättar att hon tagit livet av mina 3 katter... tack...
Fyllde 18: Satt fast ensam mitt ute i ingenstans efter att min pojkvän lurat mej. Jag sa att jag ville vara i min hemstad med kompisarna eftersom han säkert ändå skulle vara på åkern hela dan. Men neeej, han lovade dyrt och heligt att han skulle vara med mej, det var ju min födelsedag!! Men vad händer... jo jag vaknar, han är borta, och det ända jag ser av honom på hela dagen är när han snabbt öppnar dörren, kastar en handduk på mej och hälsar grattis Från Hans Mamma! Så jag firade min 18 års dag ensam och övergiven långt från kompisarna utan möjlighet att ta mej därifrån. Jag fick inte ens någon present av honom... tack igen...
Fyllde 20: Blir mobbad och retad av min andra pojkvän för att jag inte är tonåring mera, jag är gammal, när börjar jag få gråa hår, ska du inte sitta i gungstolen och sticka, du är ju så gammal o.s.v. (han var 19)... tack, jag ger upp...
Så nuförtiden brukar jag inte fira mina födelsedagar mera. Om någon kommer ihåg att säga grattis så okej tack. Men ingen skilnad för mej om nån glömmer.