Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Ruso skrev 2009-06-01 18:05:48 följande:
    Första frågan i nya tråden Är den någon som vet affärer som har kvar den svarta t-shirten med apor och cerisa kantband på rea? Här har den inte ens funnits på rea...och jag vill så gärna ha en i storlek 110 och/eller en i 122...
    Jag köpte "mina" i Karlstad. Där fanns de på rea i båda butikerna. Fast det var för ett par veckor sen, så jag vet inte om de finns kvar..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    Arrax: vad kostade den rosa jackan från KappAhl på rean?
  • sarismaris
    Mollie skrev 2009-06-03 22:40:52 följande:
    Har äntligen fattat att det är en ny tråd och har hittat hit nu... Nu letar jag efter Pop-tråden... Eller vet någon här när Pops sommarrea startar??? Brukar ju vara i mitten av juni ju. Måste planera med tanke på jag har tänkt handla en hel del!
    Såg nånstans här på fl att nån skrivit att den skulle börja den 11 juni!
  • sarismaris

Det funkar alltså inte att skriva ut 25%-kupongen längre?? Eller är det bara den länken som finns på en av sidorna här som inte funkar att få längre än till 2 april..?

• sarismaris

Jag kollade också mitt skattekonto men fattade inte riktigt.. Det stod summan jag ska få tillbaka på datumet 090606. Det va i lördags... Men det framgick inte när de kommer in på mitt konto.. Har kollat banken också och man kan inte se att pengarna är bokförda där än iaf.. NÄR kommer de då tro??

• sarismaris
    sarismaris skrev 2009-06-09 10:17:22 följande:
    Jag kollade också mitt skattekonto men fattade inte riktigt.. Det stod summan jag ska få tillbaka på datumet 090606. Det va i lördags... Men det framgick inte när de kommer in på mitt konto.. Har kollat banken också och man kan inte se att pengarna är bokförda där än iaf.. NÄR kommer de då tro??
    Jag tänkte åka på rea på Po.P på torsdag så det vore ju kul om pengarna kommit då! {#lang_emotions_smile}
  • sarismaris
    Snorky skrev 2009-06-09 10:32:49 följande:
    då har de betalats ut från ditt skattekonto i lördags, eller igår kan man väl säga eftersom transaktionerna sker på vardagar... o det ska ju ta max 3 dagar, så senast torsdag tycker jag de borde finnas på kontot...
    Ok! Ja man kan ju hoppas! {#lang_emotions_smile}
  • sarismaris
    Snorky skrev 2009-06-09 10:34:59 följande:
    jag också Vore trevligt med extra mycket pengar då ju... fast o andra sidan hittar jag väl ändå inte jätttemycket.
    Nä får se hur mycke det blir för mej. Jag är för snål för att handla på Po.P annars, och kommer troligtvis tycka att det är liite för dyrt även fast det är rea.. {#lang_emotions_wink}
    Men jag har presentkort på drygt 300 också, så något lär det ju bli iaf! Och om skattepengarna kommit så kanske jag slår på stort och handlar utöver det! {#lang_emotions_wink}

Brukar de rea ut fleecejackorna med windstopper? Å hur mycket brukar priset i så fall vara nedsatt? Såna skulle jag kunna tänka mej till tjejerna..
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8