För alla oss som gillar LINDEX - del 8
Va tvungen att räkna ut hur mycket jag har "sparat" genom att rea-fynda! Blev totalt 16 plagg till barnen för 594,50 - två 50-rabatter, så 494,50! Ord pris skulle varit 1966 kr!
Visst är det skoj å fynda!?
Va tvungen att räkna ut hur mycket jag har "sparat" genom att rea-fynda! Blev totalt 16 plagg till barnen för 594,50 - två 50-rabatter, så 494,50! Ord pris skulle varit 1966 kr!
Visst är det skoj å fynda!?
En fundering om regnkläderna med stjärnor: har jackorna och byxorna bara funnits i gult och grått eller?? Inte i svart..?
Köpte stövlarna i svart till äldsta dottern häromdan, och tänkte att jag nog skulle vilja ha jacka och byxor i svart med stjärnor också, men såg bara gult och grått..
Har förstått att många här i tråden har en del erfarenhet av Pop´s kläder..
Undrar om deras vindfleecejackor är värda priset (445 kr för den storlek jag tittade på)?? Satt just och kollade på deras hemsida och såg att de fått in en lila - fastnade för den! :)
Håller sig fleecen fin? (Jag älskar fleecetröjor, men de blir ju alltid så noppriga och fula så himla fort!)
Finns ju vindfleecejackor på både H&M, KappAhl och Lindex för 249 - 299 kr. Är Pop´s märkbart bättre i kvaliten??
Undrar också om ni tycker att det är ett användbart plagg för en (knappt) 4-åring?