Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

passau skrev 2009-06-17 12:43:22 följande:
    alldeles för tidigt... någon brukar ha stenkoll, men jag tror att det brukar vara under senare delen av juli eller början av augusti och då med sommarens kläder oxå...
    Stämmer nog, för förra året var vi på semester de sista dagarna i juli/ första i augusti och då vet jag att det var ta 2 för 1 eller halva reapriset.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    livet leker skrev 2009-06-17 23:11:17 följande:
    Vad är det för kod? Den kanske finns med i listan..?
    Se sidan 31 här i tråden! {#lang_emotions_smile} Tror de ligger i rabattkodslistan också..
  • sarismaris

Ni som har solskyddskläder till era barn; vart har ni köpt dom? Letar lite, vill hitta nåt (gärna billigt såklart {#lang_emotions_wink}) till min 14-månaders. Har sett dom på Lindex, men tyckte inte dom va så roliga... Ska man ha heldress eller tvådelat? Å hur brukar de va i storlek? Får väl bli 86/92, eftersom tösen har 80/86 på övriga kläder..

Tipsa gärna om nån nätbutik som säljer sånt!

• sarismaris
    Snorky skrev 2009-07-03 12:21:33 följande:
    vi har kappahls och de kan jag verkligen rekomendera. Jag tycker tvådelat är bättre än heldress då det är bökigt att få av då de är blöta, eller jobbigt att byta blöja om man är tvungen att ha blöja i den. Kappahls fick dessutom bra testresultat i senaste vi föräldrar, medans Lindex fick jättedåliga resultat (har bara runt 20 i solskyddsfaktor trots att det står högre ssf på, kappahl fick högre än angiven solskyddsfaktor... 68 (efter uv-exponering, mkt högre innan) fast det bara står 40 i kläderna)
    Ok! Tack för tipset! Hade inte ens sett att det fanns på KappAhl. Vad kostar dom?
  • sarismaris
    anette 81 skrev 2009-07-03 12:44:41 följande:
    såhär ser dom ut
    Tack så mycke för bilden! Den dräkten va ju fin! Jo, jag fick nåt mail om att det va 25 % på alla badkläder. Man kanske skulle slå till då! Synd bara att jag har 8,5 mil till närmsta stad som har KappAhl.. Man känner ju inte direkt för att sätta barnen i bilen å åka en timme när det är så här varmt!
    Hur är den i storlek förresten? Har du hunnit prova på dottern än? Antar att jag bör ta 86/92 till min lilla. För det är dubbelstorlekar eller? Hon har ju 80/86 på övriga kläder, och är ganska "korvig" {#lang_emotions_wink}
  • sarismaris
    Mosen08 skrev 2009-07-04 07:37:48 följande:
    Ser att det finns 2 olika velourbyxor från 86 och uppåt, nån som vet vad det är för skillnad? dom ena finns i grått o svart och ligger på pojk och dom andra ligger på flick..
    Dom på pojkavd är lite pösigare upptill och muddarna nertill är vidare, håller inte upp byxorna lika bra liksom. Råkade av misstag köpa ett par från pojk till min tjej i vintras, och de satt inte alls snyggt! Så till smala barn (oavsett om det är flicka/pojke) passar nog de från flick bättre!
  • sarismaris
    Mollie skrev 2009-07-05 00:27:42 följande:
    Någon som har koll på när det blir ½ rea-priset i butikerna??
    Förra året vet jag att det va det sista dagarna i juli/första i augusti iaf. Men vet inte exakt datum när det började..
  • sarismaris
    Xgirl83 skrev 2009-07-08 13:07:14 följande:
    Ja det där SMS:et som kom om att man kunde hämta ut värdekupong på 50:- var ett presentkort, åtminstone där jag hämtade ut det. Var den där värdekupongen du fick också en sådan du hämtade i kassan efter SMS?
    Det va egentligen en värdekupong man skulle få. Men i min Lindexbutik hade de inte fått hem kupongerna än när jag va där, så då erbjöd de presentkort istället. Eller att man handlade och de drog av 50 kr direkt.
  • sarismaris

Men tror ni verkligen att slutrean ska börja så snart då?? {#lang_emotions_undecided} Med tanke på att den började i slutet (eller tidigast i mitten av) juli förra året..?
    Vore ju trevligt såklart, men känns nog som att man får vänta nån vecka till... {#lang_emotions_frown}

• sarismaris
    Finesse skrev 2009-07-10 07:43:53 följande:
    Dom har ju det på internet shopen...
    Jo det är sant... Men det är inte alltid de har samma i butik som på nätet dock.
    Men vi kan ju hålla tummarna att det blir snart! Helst idag, eftersom jag ska till närmsta stället som har Lindex idag! I andra ärenden än Lindex-shopping dock, men en liten sväng in där lär det ju bli! {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8