Anette81: Jag hade riktig tur med Bamsebyxorna!! I min butik har det hängt TVÅ par kvar av de rosa mjukisarna länge. Ett par i 86 och ett par i 104 (= mina barns storlek!) Jag har tänkt att de borde ju komma med på rean eftersom att de har funnits såpass länge, och det fanns ju bara två par kvar. I tisdags frågade jag en av expediterna om de inte borde va med på rean, men nää, det påstod hon att de inte skulle.. Men i fredags när jag var där igen så hade de hängt dom på rea-stället! Å jag var där precis minuterna efter de hade öppnat, så jag hann knipa dom!
Bamsebodyn hängde inte på reastället ens i fredags, men då frågade jag en annan expedit och sa att jag sett dom på rea i en annan butik. Hon kollade i kassan men de gick in på ord pris. Men eftersom det bara fanns tre stycken kvar så satte hon ner priset på dom! Det lönar sig att vara en tjatig, frågvis kund ibland!

Strumpbyxorna med Bamse har de inte heller haft med på rean förut, utan hade hängt dit dom i fredags. Likaså resten av det jag shoppade i fredags - inget av det var med i tisdags när jag var in! Helt perfekt att de började med halva rea-priset också i fredags, och att jag började jobbet sent så jag hann vara där när de öppnade!