Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Fix brukar ju ha vinterjackor med avtagbar fleecejacka inuti.. Nån som vet vad de brukar kosta?? Å byxor till lär det väl finnas va..? Vad kostar dom? Nån som har erfarenhet av dessa set? Är de bra?

Köpte varsin overall till tjejerna på rea i januari, så det är redan fixat. Men de ska ju få varsin jacka också. (Inte alltid man har lust att dra på en hel overall) Å köper man ändå en jacka så kan det va bra att ha byxor till den också, så man har en extra outfit, tex när overallen är i tvätten.

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    Finesse skrev 2009-08-03 16:09:59 följande:
    där har jag kryssat.. jaja paketet är ju där iaf
    Kollade just, och den rutan jag tänkte på va visst inte om sms när paketet kommit, bara om ifall man ville ha info via sms..

Konstigt..men tur att paketet kommit iaf!
  • sarismaris
    star67 skrev 2009-08-03 16:22:22 följande:
    hur mycket har ni handlat på rea? jag har köpt för 700 kr.
    Ojoj...måste tänka efter lite.. Återkommer med svar.. {#lang_emotions_laughing}
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-08-03 17:06:40 följande:
    Ojoj...måste tänka efter lite.. Återkommer med svar..
    För ungefär 1400 kr till de båda barnen.. Åsså för nån hundralapp till mej själv.
    Rätt mycke bra saker tycker jag! {#lang_emotions_smile} Men även några mindre nödvändiga plagg har väl "råkat" komma med... för att det va "så billigt" {#lang_emotions_wink}
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-08-03 17:12:42 följande:
    För ungefär 1400 kr till de båda barnen.. Åsså för nån hundralapp till mej själv.Rätt mycke bra saker tycker jag!  Men även några mindre nödvändiga plagg har väl "råkat" komma med... för att det va "så billigt"
    Det va Lindex rea alltså! (ta 2 för 1 och halva rea-priset)
  • sarismaris
    maadicken skrev 2009-08-04 08:31:01 följande:
    nån karlstads bo som har dagens tidning och som kan tala om öppettiderna på stan idag?    tänkte vara på lindex när dom öppnar, men det blir svårt om dom får för sig att öppna redan kl 9....
    Det blir en tur för mej också idag, efter jobbet. Hoppas man kan göra något fynd nånstans! {#lang_emotions_laughing} 
    Va så passande att en gammal klasskompis undrade om vi kunde träffas i Karlstad nån dag under veckan, så då har jag en anledning (förutom shoppingen då {#lang_emotions_wink}) att åka ner idag!
  • sarismaris
    fritzie76 skrev 2009-08-05 12:09:22 följande:
    25% på alla jeans nu
    Hur länge gäller det?? Har sett ett par jag är sugen på till stora tjejen!
  • sarismaris
    sarismaris skrev 2009-08-05 15:07:12 följande:
    Hur länge gäller det?? Har sett ett par jag är sugen på till stora tjejen!
    Ingen som vet hur länge rabatten på jeans gäller??
  • sarismaris

Min stora tjej är ca 102 cm och smal. Har velourbyxorna från tjejavd. Hon har både 104 och 110 från i vintras och kan ha både och, men 110 är bättre på längden. Så jag kommer köpa 110 på höstens velourisar. Har dock inte köpt några nya till henne ännu, så jag har inte sett om det skiljer i storlek eller så..
    Råkade i vintras köpa ett par från pojkavd och dom kunde hon inte ha! Vilken skillnad i modell! Mycke lösare mudd nertill, större i midjan och "hängigare" mellan benen.

• sarismaris

Va till Lindex och köpte jeans till stora tjejen idag. Jeansen därifrån är verkligen inte gjorda för henne.. Är de lagom i benlängd så är de alldeles för stora och pösiga upptill! Men jag tänkte att ett par baggyjeans kanske skulle funka, så det köpte jag idag. (hon har haft ett par baggy därifrån förut) Men jag vet inte riktigt... Tog 110 och de var bra i benlängd, men något pösiga fram och i rumpan.. Skulle jag ta 104 så skulle de bli bättre upptill men för korta i benen.. Får nog lämna tillbaka och helt utesluta jeans från Lindex.. {#lang_emotions_frown}
    Får hålla mej till H&M när det gäller jeans!

Handlade ännu en gång några saker på rean också! Blev till stora tjejen; en jeanskjol, en långärmad tunika och en tunn vit tröja (lite slinkigt material, fin att ha under finklänningar). Allt för 19,50 kr styck!

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8