Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

mortillsju skrev 2009-07-25 15:22:25 följande:
    Är det någon som sett denna live?? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=382... Fin på bild och väl dyr?? Är den lika fin i verkligheten?
    Jag har sett den när jag tänker efter... Men jag tittade inte så noga och kände inte på den heller så jag kan inte uttala mej så mycke... Håller med om att den va dyr för å va Lindex! Är ju iofs Fix, de brukar ju va lite dyrare, men inte dyra!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    TeDrickaren skrev 2009-07-25 19:51:40 följande:
    Har också flera stycken och är supernöjd med kvalitén. Mycket pengar men väl värt, är inne på vår 4 ny, fick sist en som var strl 98/104. Vilket är på tok förstort för vår tjeje på 2 1/2år men den kommer att funka nästa vår också och se lika snygg ut.
    Tack för ännu en åsikt! Jag är som sagt grymt sugen på den lila! Är ju skönt med mudd i ärmsluten också, det är det väl inte på varken H&M´s, Lindex eller KappAhl´s vindfleece??

Hur ofta får man (som medlem i Pop) rabatter?? Jag blev medlem i våras och har, förutom 50 kr i välkomstrabatt, hunnit få en 10%-kupong. Kommer det komma nån kupong snart tror ni? Och vad brukar det vara? Kan det komma nåt bättre än 10%?
  • sarismaris
    star67 skrev 2009-07-26 16:24:54 följande:
    oj det gör jag med , men igår var jag på åhlens såg inte att dem hade halva rea priset! vill gärna veta när HM börjar halva rea priset, jag har där ca 400 kr tillgodo och får snart ett present kort från gratis kläder för 250 kr 5 p kvar.
    Jag undrar också när H&M ska börja med halva reapriset!
    Nån som vet hur länge Lindex brukar ha ta 2 för 1?? Har dom aldrig halva reapriset?

Jag ska kanske en tur till Karlstad på tis eller tors och träffa en gammal klasskompis, så då lär jag nog smita in i lite affärer när jag ändå är där.. {#lang_emotions_laughing}
    Kan inte få nog av att fynda på halva reapriset/ ta 2 för 1!! Känns SÅ bra att handla då! {#lang_emotions_wink}

Under semestern shoppade jag (på Lindex) två t-shirts för 49,50 och två tröjor/cardigans för 79,50 till mej själv! Blev såklart en del till barnen också - igen.. {#lang_emotions_smile}
    Hade hoppats på att hitta nåt bra på KappAhl till halva reapriset, men blev grymt besviken! Hittade bara ett 2-p med pyjamas till lillan. Hoppas på bättre utbud i Karlstad!!
  • sarismaris
    Blåklockan79 skrev 2009-07-26 20:39:01 följande:
    Sitter och funderar på vinteroverallt till tjejen. Har upptäckt att det funnits bamseoveraller på Lindex, någon som vet om de var bra, vad de kostade nya och om de troligt kommer få in sånna i år med?
    Vi hade en till stora tjejen den vintern hon fyllde två (alltså två år sen i vinter). Den var av bävernylon och var brun och rosa. Tror den kostade 549 kr. Det har ju iaf funnits de senaste åren, så det borde nog komma nån i år med tycker jag..
    Jag tyckte overallen va bra! Kändes rejäl liksom. Men nu är ju vår tjej av den mer försiktiga typen, som inte direkt rullar runt i snön... Den höll sig väldigt bra för oss iaf och var i jättefint skick efter en vinters användning! Sålde den på Tradera och fick helt ok för den!
  • sarismaris
    Blåklockan79 skrev 2009-07-27 08:39:53 följande:
    Vad har du för storlek på den och hur lång är din tjej? Tänkte bara att man få tips om hur storleken är
    Hade 92 till dottern. Hon började använda den ca en månad innan hon fyllde 2. Enligt mina uträkningar borde hon ha varit ca 88 - 93 cm de månader hon använde overallen. Den passade bra hela vintern! Så jag tycker nog att den va rätt normal i storleken!
  • sarismaris
    star67 skrev 2009-07-28 12:35:04 följande:
    jag har en kupong från pop som gäller tillsvidage 25% på hela köpet men jag tror inte att jag använder den, jag har höst kläder nu, det är bra att man använda den när man köper höst kläder. får se om jag läger den på tradera.
    HUR får man en sån kupong???
  • sarismaris

VAD hände nu?? Satt å la i kläder i varukorgen på nätet (Lindex alltså). Gick vidare till kassan och ser att det dragits en rabatt utan att jag gjort nåt! {#lang_emotions_surprised} Det står "Barn böcker 19,50" åsså har det dragits av 109,50.. La till den senaste 50 kr-rabatten också, så 159,50 i rabatt - inte dåligt! {#lang_emotions_laughing}
    Blev två par leggings och en randig tröja från t3b2, samt en randig Bamsetröja med 2-p strumpor till för 197 kr inkl frakten!

Vad kan det va för nån rabatt som drogs av automatiskt?? Nån annan som testat göra en beställning idag?

• sarismaris

Jag har shoppat på Lindex-rea idag igen förresten... Nu får jag nog ge mig snart! {#lang_emotions_wink} 

• sarismaris

Åååh! Nu stör det mej att jag inte fattade att man fick alla plagg för 38,50! Då hade jag ju såklart tagit nåt dyrare än Bamsetröjan för 129... Det va ju uppenbarligen den de drog rabatten på.. Hade ju kunnat ta en jacka å fått den för samma pris! Jaja... Provade att lägga en order i min sabos namn, har registrerat honom för online-shopping förut, men han har ju inget clubkort, så de funkade ju inte..
    Men jag ska väl inte klaga! Jag fick ju iaf 109,50 extra i rabatt som jag inte hade räknat med!

• sarismaris
    livet leker skrev 2009-07-28 21:22:31 följande:
    vad är det för rabattkod o villkor?
    Ingen rabattkod alls! Det bara blir automatiskt! Lägg en sak i korgen å det dras så att det bara blir 38,50 kvar (frakten medräknad)!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8