Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Finesse skrev 2009-07-28 18:47:34 följande:
    hms rea är skitdålig.. samma kläder som hänger där som hängt hela våren.. iaf på strömpilen i umeå.. ersboda är inte heller så mkt bättre.. nästan sämre..
    Samma på Nordby köpcentrum utanför Strömstad. Helt kass rea.
  • Xgirl83

Ni har hänvisat till deras köpvillkor, men där står också "Lindex reserverar sig för eventuella text- och bildfel".

• Xgirl83
    Hallontårta skrev 2009-07-29 09:11:20 följande:
    under "mina sidor"

xgirl83: Ja, jag funderade också på det. Å andra sidan är ju en dragen rabatt inte ett text- eller bildfel?
    Jo men det känns som en sån grej de skriver för att kunna reservera sig mot det mesta, liksom.
  • Xgirl83
    AnkiFalun skrev 2009-07-30 13:58:33 följande:
    Nån som vet om det är Ta 2 betala för 1 på underkläder med? tänkte jag skulle haft Behå
    Det är nog olika, här i Strömstad är det t2b1 på ALL rea redan, och på många andra ställen också.
  • Xgirl83

Nu har jag också fyndat lite på halva reapriset. NU hade de hängt fram de tjocka FIX-jackorna från i höstas, som jag ville köpa på rean efter jul men som aldrig sattes ner. Men roligare att fynda dem nu när de snart ska användas. Det blev en rosa för den röda fanns tyvärr inte i dotterns storlek. Börjar bli lite trött på cerise, men men. 150:- kostade de.

I övrigt fanns nästan inget alls på rean på barnkläder. På stl 86-122 var det nu bara ETT ställ där både pojk och flick hängde. Men sen fanns det ett ställ med ytterkläder där då FIX-jackorna och termobyxor hängde, plus att de hängt fram överblivna overaller också. Men det var bara bävernylon och det vill jag inte ha.

Till mig blev en tjock kofta och strumpor och trosor.

• Xgirl83

Lite OT men handlar ju om barnkläder så... Brukar ni ha nån extraoverall på dagis? Behövs det? Vi har dels en gammal ärvd bävernylon-overall med galondetaljer liggandes i dotterns stl, plus två stycken 2-delade set (ett Didriksons-set och ett Lindex Outwear). Vi kommer ju inte få använding för allt detta här hemma utöver overallen som ska införskaffas.

• Xgirl83

Ja, eftersom vi nu har ganska mycket vinterkläder så blir det nog att overallen får hänga där iaf. Men har ju tänkt köpa en overall som förhoppningsvis är av bra kvalitet, förstås. Hon är INTE den försiktiga typen, men hon kommer nog ha blöja hela vintern. Tack för svar!

• Xgirl83

Jag vet bara att min mamma har sagt flera ggr att "jag minns att mina barn avverkade flera ombyten ytterkläder om dagen vissa vinterdagar". Man kan ju undra vad det var för kvalitet? Tror dagens overaller är lite bättre, förr var det väl bara bävernylon som gällde och helst då sådana som ärvdes flera ggr om och därmed var rätt slitna..

• Xgirl83

Jo, funktionsoverall har jag ju tänkt köpa, kanske onödigt att släpa dit en till overall då.. Hm, ja jag får fundera på det.

Undrar vad Lindex kommer med för overaller i år. De fick ju jättebra betyg i test förra året.

• Xgirl83
    sarismaris skrev 2009-08-01 23:43:57 följande:
    Ja, jag är nöjd med jeansklänningarna! Söta, och dessutom tunna och mjuka! Nackdelen är att det är tryckknappar hela vägen fram, och lilla tösen (15 mån) tyckte såklart att det va jätteroligt att knäppa upp allihopa.. Och det va inte lätt att få henne att stå stilla så man kunde knäppa dom igen.. Så hon lär väl blotta sig varje gång hon ska ha klänningen på sig! Men men.. den kostade ju iaf bara 64,50!
    Haha, vi har också den klänningen och den har bara blivit använd en gång hittills just pga att hon ska knäppa upp knapparna hela tiden och ta av sig den.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8