• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

solstraalen skrev 2009-06-10 18:18:49 följande:
    Tror ni de blir nån ta 2b1 för en på rean? Dom hade fyllt på här på rean, men inte mer i rea vad gäller prissänkningen än vad de vart sista veckorna..
    ja, antagligen tids nog...
  • Snorky

idag ska det reashoppas minsann! Först hm, sen pop och så blir det nog en lindex-sväng också... känns dock som jag har allt intressant från lindex redan. Som sagt... vanliga rean på lindex är sällan billigare kupongshopping ändå.

• Snorky

Jag älskar också galltvål, det tar nästan allting tycker jag... det som är svårt är tomat men det lägger jag i solen så försvinner det och sen citrusfläckar är inte heller helt enkelt. Jag blandar flytande galltvål med vatten i en sprayflaska och sen sprayar jag på alla fläckar innan jag lägger de i tvättmaskinen. Om det är väldigt hårt smutsat tar jag koncentrerad galltvål och gnor ordentligt. Funkar inte galltvål tar jag i nästa tvätt först o sprayar galltvål, sen på med tabort och sen flytande vanish... då brukar det mesta försvinna

• Snorky

Idag har jag också fyndat på Lindex... köpte 2 par strumpor och ett par trosor åt mig och sen stjärnregnstället... jacka o byxa i grått/svart stl 110, på halva priset och sen 10% ytterligare på rean NÖJD!!!

• Snorky
    sarismaris skrev 2009-06-12 22:54:17 följande:
    Köper man galltvål i vanliga livsmedelsaffärer? Har aldrig tänkt på att titta efter det, men det låter som det kan va bra å ha hemma när man har småbarn!
    finns lite var stans... jag har köpt på duka, clas ohlsson och ica maxi... kolla på www.galltval.se
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2009-06-13 07:33:35 följande:
    Igår fyndade jag gula stjärngalonisar i stl 98 (för nästa år) och en stjärn-t-shirt (vit med blå stjärnor och röda muddar) för ca. 230:-
    lät inte det dyrt? är du säker att du fick rea på galonisarna? för mina gick in på ord. pris och hon fick ändra till 99:- på de.
    Jag betalade 260:- för både regnjackan + byxor med stjärnor, 2 par strumpor o ett par trosor åt mig
  • Snorky
    thelwin skrev 2009-06-13 09:54:18 följande:
    vart hittar jag 10 % på rean på lindex är det kupong eller har man fått sms. Kan ngn vara snäll och länka till rabattkodstråden
    jag fick sms, men jag behövde aldrig visa det i butiken, sa bara att jag fått sms så drog hon 10%
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2009-06-13 11:10:31 följande:
    Ah, men det var både jacka och byxa! Sedan visade jag 10%-sms:et.
    jaha... då fattar jag lät som det bara var byxorna
  • Snorky
    pelagonia skrev 2009-06-13 20:29:56 följande:
    någon med erfarenhet av dessa byxor ? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    hehe... näe... vitt är liksom uteslutet här... skulle vara glad om de lyckas hållas vita en kvart! Men jag klämde på de lite på reasnurran igår... var det något speciellt du tänkte på?
  • Snorky
    pelagonia skrev 2009-06-13 20:35:43 följande:
    Alltså jag tänkte nog beställa dem blåa..Tänkte mest hur dem känns och sitter.
    aha... det fanns blåa också... det hade jag inte sett. Då förstår jag. Vet bara att det hängde MASSOR med vita på reastället i butiken... undra varför??
    Ja, hur de sitter kan jag tyvärr inte svara på...
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8