-
ja, antagligen tids nog...solstraalen skrev 2009-06-10 18:18:49 följande:Tror ni de blir nån ta 2b1 för en på rean? Dom hade fyllt på här på rean, men inte mer i rea vad gäller prissänkningen än vad de vart sista veckorna..
-
idag ska det reashoppas minsann!
Först hm, sen pop och så blir det nog en lindex-sväng också... känns dock som jag har allt intressant från lindex redan. Som sagt... vanliga rean på lindex är sällan billigare kupongshopping ändå.
-
Jag älskar också galltvål, det tar nästan allting tycker jag... det som är svårt är tomat men det lägger jag i solen så försvinner det och sen citrusfläckar är inte heller helt enkelt. Jag blandar flytande galltvål med vatten i en sprayflaska och sen sprayar jag på alla fläckar innan jag lägger de i tvättmaskinen. Om det är väldigt hårt smutsat tar jag koncentrerad galltvål och gnor ordentligt. Funkar inte galltvål tar jag i nästa tvätt först o sprayar galltvål, sen på med tabort och sen flytande vanish... då brukar det mesta försvinna
-
Idag har jag också fyndat på Lindex... köpte 2 par strumpor och ett par trosor åt mig och sen stjärnregnstället... jacka o byxa i grått/svart stl 110, på halva priset och sen 10% ytterligare på rean
NÖJD!!!
-
finns lite var stans... jag har köpt på duka, clas ohlsson och ica maxi... kolla på www.galltval.sesarismaris skrev 2009-06-12 22:54:17 följande:Köper man galltvål i vanliga livsmedelsaffärer? Har aldrig tänkt på att titta efter det, men det låter som det kan va bra å ha hemma när man har småbarn!
-
lät inte det dyrt? är du säker att du fick rea på galonisarna? för mina gick in på ord. pris och hon fick ändra till 99:- på de.Hallontårta skrev 2009-06-13 07:33:35 följande:Igår fyndade jag gula stjärngalonisar i stl 98 (för nästa år) och en stjärn-t-shirt (vit med blå stjärnor och röda muddar) för ca. 230:-
Jag betalade 260:- för både regnjackan + byxor med stjärnor, 2 par strumpor o ett par trosor åt mig -
jag fick sms, men jag behövde aldrig visa det i butiken, sa bara att jag fått sms så drog hon 10%thelwin skrev 2009-06-13 09:54:18 följande:vart hittar jag 10 % på rean på lindex är det kupong eller har man fått sms. Kan ngn vara snäll och länka till rabattkodstråden
-
jaha... då fattar jagHallontårta skrev 2009-06-13 11:10:31 följande:Ah, men det var både jacka och byxa! Sedan visade jag 10%-sms:et.
lät som det bara var byxorna
-
hehe... näe... vitt är liksom uteslutet här... skulle vara glad om de lyckas hållas vita en kvart!pelagonia skrev 2009-06-13 20:29:56 följande:någon med erfarenhet av dessa byxor ? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
Men jag klämde på de lite på reasnurran igår... var det något speciellt du tänkte på?
-
aha... det fanns blåa också... det hade jag inte sett.pelagonia skrev 2009-06-13 20:35:43 följande:Alltså jag tänkte nog beställa dem blåa..Tänkte mest hur dem känns och sitter.
Då förstår jag. Vet bara att det hängde MASSOR med vita på reastället i butiken... undra varför??
Ja, hur de sitter kan jag tyvärr inte svara på...