• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Moonis skrev 2009-07-18 19:45:31 följande:
    Jag har använt 50:- rabatt två gånger nu men den ena va den man kunde skriva ut och den andra fick jag med posten så det känns okej. Men dom drog mitt kort båda gångerna utan problem.
    ja, men det är ju ologiskt som attan med deras kuponger. För varför skickar de både på post och mail om man inte får använda de fler gånger än en???
  • Snorky
    AnkiFalun skrev 2009-07-18 19:56:34 följande:
    Ok.. har inte sett dom haft 2 för 1 här iallfall än. Men du brukar med ha halva reapriset va?
    det har skickats ut mail om att det är t2b1 i butik from igår för medlemmar. www.lindexmail.com/newsletter.asp&sid=43425C46704246514270424A5F43
  • Snorky

Ingen som tvättat muminkläderna ännu??? jag vill veta hur trycket blir efter en tvätt... om det är nån idé att ens chansa. De är ju så fina!

• Snorky
    Känslan skrev 2009-07-19 11:49:03 följande:
    Se tidigare inlägg,det va ngn som sa att de höll en tvätt.
    aha, jag måste ha missat det... Men dåså... då kanske man ska våga då!
  • Snorky
    snigelina skrev 2009-07-19 12:08:50 följande:
    Annars är det ju bara att reklamera
    ja, men det är alltid så omständigt att reklamera, o tar massa tid o ork O så hatar jag Lindex-häxorna som tidigare hävdat att jag haft sönder kläderna när jag ska reklamera, inte så kul att få skulden när deras kläder inte håller måttet!
  • Snorky
    bluedabade skrev 2009-07-19 20:02:10 följande:
    Okej! Så då bör det vara så i butik imorgon?!.. Har inte fått nåt mail nämligen, men jag är ju medlem! Får åka dit och hoppas det är så!
    här i Örebro har det varit t2b1 för ALLA sen i onsdags (sitter skyltar i hela butikerna), så det är lite olika från butik till butik.
  • Snorky
    bluedabade skrev 2009-07-19 20:09:20 följande:
    Jo jag vet. Den butiken jag var inne i igår hade bara t2b1 på accessoarer och underkläder på barn. Hoppas därför att nästa butik imorgon har vett att ha t2b1 på ALLA reaplagg!
    Men ALLA ska ha det bara du visar clubkort och säger att du fått ett mail (om de inte drar av det automatiskt när du visar clubkortet).
  • Snorky

jag har inte fått sms och jag brukar få det... kanske beror på vart man bor?

• Snorky
    Mysaaan skrev 2009-07-20 09:13:59 följande:
    Ang. den kupongen på Lindex handla för minst 100kr och få 50kr i rabatt kan man använda den på rea? Står inget om det att man inte får, men Lindex här brukar vara lite tjuriga med att kombinera olika erbjudande. Hur är det med underkläder, har dom mycket på rea nu? Dottern behöver iallafall inte mer kläder, men mamma behöver nya bhar
    jag använde min igår på två reagrejer och de sa ingenting om det
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    mellerud skrev 2009-07-19 22:51:18 följande:
    OT men någon som vet när HMs vinterkatalog kommer?? Sitter och funderar på ytterkläder till vintern....
    jag fick mail av hm att jag fick lov att beställa katalogen på deras hemsida för att få den... verkar vara nåt nytt. Tror den skulle komma i mitten på augusti, vad som stod där.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8