• 1638

    Jag måste dela med mig... spricker av iver snart...
    Tankarna har poppat upp lite då o då men inga som fastnat i det långa loppet...
    Ända sen jag blev misshandlad på jobbet, och där efter fick stresspåslag o "nosade på tapeten" så har jag kännt mer o mer att jag måste.....
    Och nu har jag tagit tag i saken... gjort verklighet av tankarna...

    Jag är numera egen företagare, har kvar min anställning o kommer så ha tills jag vet om detta funkar o vi kan leva på inkomsten från verksamheten...
    TESTAR ATT LÄNKA, även om sidan inte är helt klar än....

    www.cykelbudetinorrkoping.se


  • 1638

    Ligger klubbad i flensan... feber frossa o ont i alla leder i kroppen....
    *tycka synd om*

    KidA- VAR ÄR DU???? *sakna*

  • 1638

    Tack Weiring

    Var på vc i morse, Ola öroninflammation o jag halsfluss....
    Hemsk natt med ledsen Ola som hade super ont.. och min feber frossa...

    På onsdag kommer min svärmor på besök tills på lördag.....
    JÄTTE SKOJ!
    Jag har ju bara träffat henne en gång tidigare o då var Ola någon månad bara
    Hoppas att både jag o Ola hinner piggna på oss lite nu så det inte bara blir jobbigt att ha beök...

  • 1638

    SUSS....
    *kramar om*
    Blev trots allt ett värdigt avslut för henne, då både hon o läkarna ialla fall gjorde vad de kunde....
    Jag minns som igår när min morfar gick bort....morfar Ola....
    Vi var tajta med varandra så gud in i h....
    Han hade cancer o låg med pump o var nedsövd, samma dag han dog var jag hos honom, klappade honom på kinden o då öppnade han ögonen o tittade på mig... trots att han var sövd....han blev bara 65år o hade 3 månader innan gått i pension o det var så mkt han skulle göra o leva för....
    Och för min del så pratar jag massor om min morfar, inte minst med Ola som ju heter just Ola efter min morfar, men även med Jonte som har svaga minnen, han var knappt 3 år gammal....men minns mest att Ola kallade honom "Kalle glader" för Jonte alltid var så glad o de lekte o skojade så mycket ihop

    Så Suss, hjärtat.... låt det få vara kaos inom dej, låt sorgen få ta plats... jag tror att om man lever ut sorgen o minns med glädje, pratar o som du själv säger tillåter sig att skratta... då lever ljusa minnen kvar o sorgen blir inte lika tung...
    För inte tror du väl att din mormor hade velat att även ditt liv skulle ta slut i o med hennes...? Eller hur...

    Kramar om dej o de dina....

  • 1638
    Hej tjejer!

    Jag saknar tiden då man kikade in o upptäckte att flera sidor skrivits sedan man läste i tråden sist...
    Inser att vi är så många nu som fått syskon till våra 06:or så det är inte så konstigt om tiden för Godisråttorna inte riktigt finns så som den gjorde förr...
    Men jag vill ändå alla råttor ska veta att JAG SAKNAR ER o tänker på er jätte ofta!

    Midsommar blev hhygglig här, Ola o Milo halv krassliga så vi for itne iväg utan var hemma hela dagen, men med besök på mat.
    Sill o alla jordens knasigheter mitt på dagen med jordgubbstårta som självklar avslutning.
    Grillning på kvällen men däremellan lite boccia o geni spel...
    Och kan ni tänka er, jag imponerade på min man genom att kunna så många av frågorna... blond o utan högskole poäng

    Hoppas ni har det bra o kan kosta på er ett litet hej o några uppdateringar ltie då o då... kram på er!
  • 1638

    weiring
    öland låter helt underbart.....*avis*

    Läste om KidA´s man i dagens NT....*Wow- en nt kändis....honom har jag fikat med...*  (nt=norrköpings tidiningar)

  • 1638
    Jaha ni tjejer....
    Numera är jag "vd"..
    Idag drog vi igång företaget på riktigt ut mot kund...
    Än så länge i liten skala men offerter är lämnade o stor respons har vi fått så vem vet, efter semestern kanske vi kommer igång ordentligt..
    Det roliga är att vi redan har folk som sökt jobb hos oss... men inte riktigt läge att anställa än, men vem vet...
    Sååå häftigt....
    Min chans här i livet att komma ifrån vården o minska mina besvär i axlar o rygg...
    Men jag tar en dag i taget....
  • 1638

    Tjooo ho ladies!
    Hur lever livet med er?
    Semestrar hela bunten just nu eller???

    Kommer ni ihåg för en sissådär 2,5 år sedan när vi var mega tajta i tråden o hade lite små planer på att ses när barnen blev större....
    NU ÄR BARNEN stora men vi är dessvärre inte lika tajta längre... men ialla fall JAG skulle tycka det vore skoj att ses...

    Sååå med andra ord... ska ni till kolmården eller är i krokarna så hojta....

    Kram på er alla

  • 1638

    Bamse kramar till Suss

    Idag har vi börjat inskolningen på nya dagiset- kanon!!!
    Ola o Milo går nu på varsinn avdelning o det tycker de är lite spännande, om inte så kanske de kan vara sams lite längre hemma efter dagis eftersom de inte nött på varandra under dagtid...

    Idag kom även Jonte hem efter vistelsen hos sin far. De har varit i Norge o sett på favoritlaget LIVERPOOL som mötte norska LYN, och vann med 2-0 så det var en nöjd o lycklig 17åring som kom hem o visade upp inspelningar på klacken o foton... Ola o Milo impoerade av alla folk som sjunger (citat Ola)

    Jag börjar jobba 17/8 efter att ha varit ledig sedan 16/5, känns rätt oki att sätta igång igen, jobbar må, tis, onsd o fredag den första veckan....(mjukstart)

    Vinnkar till er alla o hoppas ni har det gott, och än en gång en bamse kram till Suss

  • 1638

    Håller med morot... så fort det är något nytt inlägg i rått tråden blir jag så ivrig att läsa... om så bara en rad eller två..
    inte ska vi väl låta dessa 4 år tillsammans gå  i graven med nr 14?

Svar på tråden 14:e godisråttan