• Fialej88

Gekås vol 11

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200....

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-27 22:02
    Bildtråd 4:www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39890126.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 22:24
    Nyaste bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43320923.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 21:55
    Här finns den senaste bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

• Svar på tråden Gekås vol 11
  • Ingle
    Ailie skrev 2009-08-27 09:40:39 följande:
    Vi har bokat rum och planerat för en resa till Ullared om en månad. Men nu börjar man bli osäker. Är det ens värt att åka dit nu när dom vanliga influenserna + svininfluensan börjar bryta ut? Jag menar.. dumt att chansa.. vi har ju alla små barn hemma det gänget som ska åka...... Jag menar, det är ju KNÖKFULLT med folk på Gekås, folk som trängs, hostas och nyser...... jag börjar nu tänka om att ställa in resan.. men vi får se vad alla andra säger.. har iaf köpt handdestileringsgel.. utifall att....ingen mer som tänker som jag?
    Om du har möjlighet; vänta till efter jul och nyår! Då är det i princip tomt på folk och riktigt bekvämt att handla!

Jag var in en snabbis i tisdags, och blev förvånad/förfärad över hur många som släpade in sina små bebisar.
  • hoppas på en liten

hej undrar lite om det finns mycket kläder till gravida nu? var där för ett par månader sen och då fanns det inte mkt bara lite sommarkläder, jag ska dit på lördag igen så skulle vart kul att veta i förväg.

• framsteg

Var på GeKås idag. Ganska lugnt faktiskt.

...lite svar på frågor:

Isola80 skrev 2009-08-27 10:00:52 följande:
    Vad finns det för färg på åkpåse och vilket material?
    Färgerna som fanns idag var svart, grått, rött(lite mörkare nyans), rosa (babyrosa) och begie. Utanpå är de blanka och innuti är det fleece. Kostar 229:- Finns även en åkpåse som är mer som en dyna med överdrag som påminner om sådant man har som "lock" på liggvagnar. Tror den kostade 179:- och var svart.
    KMHV skrev 2009-08-27 19:15:09 följande:
    Min son som snart blir 5 år älskar spindelmannen. Vad finns det att köpa med spindelmannen? Ska upp på lördag.
    Det jag såg (tittade inte efter det) så fanns det iaf uv-dräkter. Men jag höll till mer bland halvårskläderna så det kanske fanns mer...

hoppas på en liten skrev 2009-08-27 23:53:57 följande:
    hej undrar lite om det finns mycket kläder till gravida nu? var där för ett par månader sen och då fanns det inte mkt bara lite sommarkläder, jag ska dit på lördag igen så skulle vart kul att veta i förväg.
    Jag tyckte det fanns en del överdelar iaf. Bättre än förra hösten när jag var gravid. Men sen är det väl upp till tycke och smak.
  • Kaerleksbarn
    DenDär skrev 2009-08-27 21:51:56 följande:
    Ja der är inte bara en blöjhink. Lite annat smått och gott med. Mer eller mindre användbara grejer Ni måste ju regestrera er på Libero med, då får ni saker därifrånmed. Född hallänning men bor i småland Gratis är gott
    I know :)
    Haft koll på detta sen i april.. bara inväntat att jag ska "få" hämta ut det^^
  • MissLillan

Finns det barnböcker att köpa på gekås? eller nån affär utanför?

• framsteg
    MissLillan skrev 2009-08-28 10:05:31 följande:
    Finns det barnböcker att köpa på gekås? eller nån affär utanför?
    Liiite barnböcker finns inne, annars finns Bok-Olle utanför. Vet dock inte hur Bok-Olle ligger prismässigt nu längre eftersom jag aldrig hinner in innan de stänger
  • Tryfflan
    framsteg skrev 2009-08-28 10:20:06 följande:
    Liiite barnböcker finns inne, annars finns Bok-Olle utanför. Vet dock inte hur Bok-Olle ligger prismässigt nu längre eftersom jag aldrig hinner in innan de stänger
    Jag tycker inte att Bok-Olle är speciellt billigt, då handlar jag billigare på nätet!
    Det brukar finnas lite böcker inne på Ge-Kås avdelningen nedanför leksakerna, vid krukorna och det där.
  • framsteg
    Tryfflan skrev 2009-08-28 10:42:52 följande:
    Jag tycker inte att Bok-Olle är speciellt billigt, då handlar jag billigare på nätet!Det brukar finnas lite böcker inne på Ge-Kås avdelningen nedanför leksakerna, vid krukorna och det där.
    Vid blå fikan fanns igår bara vuxenböcker och kokböcker, barnböckerna fanns på leksaksavdelningen precis vid rummet där saker till barnvagnar och sådant är. Kändes som om de höll på att omorganisera för det var rätt tomt i hyllorna.
  • Krabbolina

vi planerar in en resa i mitten av september tror jag, måste ha tag i vinterkläder till sonen. Har overaller och sånt kommit fram? Eller är vi för tidigt ute?

Ska även kolla in deras åkpåsar.

Svar på tråden Gekås vol 11