Äta ute i Göteborg
Hej!
Jag är nyinflyttad i Göteborg och skulle behöva tips på restauranger. Tänker främst på middagsställen. Gillar det mesta. Är vegetarian men äter ofta ihop med icke-vegetarianer.
Ange gärna prisklass.
Hej!
Jag är nyinflyttad i Göteborg och skulle behöva tips på restauranger. Tänker främst på middagsställen. Gillar det mesta. Är vegetarian men äter ofta ihop med icke-vegetarianer.
Ange gärna prisklass.
I övrig kan jag rekommendera Caleo. Mysig restaurang med bra mat! :)
Dinner 22 sätter jag aldrig min fot på igen då servitören var helt inkompetent! Köket också, löjromstoast med "klassiska tillbehör" SYLTAD rödlök och gräddfil med gelatin rullad i dill! Jo jag tackar jag, frågar idioten till servitör vad det var för något på min tallrik och fick till svar "vi tyckte klassiska tillbehör var tråkigt så vi spexade till det lite" Säg det då för tusan när jag beställer det! Står det klassiska tillbehör förväntar jag mig det också och itne en idiot till kock som tror att han är rolig! ARGGGG
För övrigt äter jag hellre hemma då jag är kock och min man köksmästare. :)
Många förslag! Ska kolla om de olika restaurangerna har hemsidor. Säg till om ni kommer på någon mer
ett stenkast från Vågmästareplatsen hittar man Tildas.....
Deras mat går INTE AV FÖR HACKOR!
Jisses vilken potatisgratäng å vilka schnitzlar......
Men just ja sån mat funkar kanske inte, men för er andra! Ni bara måste ta er dit! Billigt, gott och rejäla portioner!
Linnétarassen om du ska gå till ett litet finare ställe. 400kr + meny
Här finns lite tips också: www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&ref=puff
Tack för alla tips! Väcker tråden igen för jag tar gärna emot fler!
Har fått tips om Tre indier. Någon som testat den?
Sjöbaren är de bästa i gbg, finns i haga och avenyn!