• Lindisen81

***Född Juli 2007***nr 6

Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
    Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
    Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
    Ni vet vilka ni är =)

• Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6
  • Tania

Vi fick 17 000 kr tillsammans och det känns så jäkla skönt nu när jag är sjukskriven. Jag vill inte att Melle ska drabbas och ha ett tråkigt sommarlov pga mig.

• jennsans

lindisen: kul o läsa om hur det fortlöper =) hade nog inte klarat o vänta
    men som sagt tidigare säkert det bästa resultatet då

• L2K
    Halvblod skrev 2009-06-09 18:59:34 följande:
    Aha, City kan jag tänka mig att det är för han har en krönika varje vecka i city här nere i skåneland
    oSOFIAo skrev 2009-06-09 18:55:35 följande:
    Den när ju jätteskoj att läsa.Vissa inlägg får jag läsa två gånger, för dom har stått i kolumnen i Sthlm City med. Tror jag det va, annars va det metro.
    Hahaha!!! Va ju jag som skrev. Va hos en kompis och tänkte inte på att jag va inloggad på hennes dator.

Lindisen - GRAVID!!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • FruRundberg

Lindisen: som det ser ut på testerna så tror jag att du är gravid!!! Jag hade lika svaaaga positiva tester med Milo! Så jag tror helt på positiva svar!

Åh va roligt om det är så! Fler barn till julimammorna!

har oxå fått skattepenarna idag.. totalt 33 000kr ihop. Rätt bra tycker vi då allt går till vårt bröllop!

vittsomsocker.blogspot.com Milo föddes 28/5-09 vårt femte barn!!!
  • Lindisen81

Inez blir storasyster i februari =)
    testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=)
    Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2009-06-10 06:06:56 följande:
    Inez blir storasyster i februari =) testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=) Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)
    nej va roligt!! Grattis
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2009-06-10 06:22:32 följande:
    nej va roligt!! Grattis
    tack =) känns verkligen spännande! och planerat =) men vi hade väl inte tänkt att det skulle gå så fort och lätt utan vi räknade mer med en sommarbebis 2010, hehe. men men, februari funkar väl det med. kommer svära en hel del över kläder som inte passar jackor osv när det är vinter och kallt. men vi kan se fram emot att vara lediga tillsamans alla FYRA HEEELA nästa sommar!
    nä nu ska jag till jobbet och hålla det hemligt ett par veckor till =)
  • solstraalen
    Lindisen81 skrev 2009-06-10 06:06:56 följande:
    Inez blir storasyster i februari =)testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=)Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)
    G R A T T I S !!!!

Vad skoj!
    *Anton 9½, Saga 3½ och Josef nästan 2*
Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6