***Född Juli 2007***nr 6
Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
Ni vet vilka ni är =)
Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
Ni vet vilka ni är =)
Prinsessan Zelda skrev 2009-06-08 14:06:37 följande:
Bellyboo - jag läste ju som en kratta. Hehe... Kom på typ en timme senare att du nog skrev att du skulle flytta till vårberg och inte där ifrån.
Asså, jag stormtrivdes i området Vårberg, det va väl mer människorna vi inte trivdes med. Men å andra sidan hade vi nog bott kvar längre om det inte var för att makens syster flyttade.
Ett stort plus för Vårberg är att det är så nära till allt. 20 min till Sthlm city med t-banan. Gångavstånd till Skärholmen och Kungens kurva och IKEA!!! Det om något saknar jag!!!
Och jag kan oxå i augusti! Vore superskoj att träffas!!!!
Jaså, det finns några tappra som hänger i! Härligt att se ![]()
Sam pratar fortfarande inte. Börjar bli jobbigt nu.
Han blir så förbannad när man inte förstår honom.
Tycker synd om honom, borde lossna snart tycker jag.
Tom har börjat gå lite smått! Jätte skoj, han börjar växa ikapp Sam oxå haha..Dom har börjat använda samma kläder!! Så nu går det åt fort kan ja lova..
gjorde ett garv test nu på morgonen men börjar stirra mig blind på streck hit och dit. börjar tror att jag inbilalr mig oxå för det är ett grymt svagt strecka jag ser... kan det vara så att det är ett plus-streck? eller är det inbillning...? idag är dagen för bim (ibland ca den 11;e men oftast 9;e) + illamående på morgonen + svullen mage på kvällar.....
vad är det som händer?
garv test, haha
grav.test såklart... nja vet inte. vågar inte ropa hej än känns som det skulle vara lite föööör enkelt om det är ett plus
Lindisen, en bild på testet!