• Lindisen81

***Född Juli 2007***nr 6

Förra tråden gick ut och jag hittar inte en ny =(
    Hoppas på att några av er hittar hit så vi kan fortsätta!
    Nån som känner sig sugen på att "driva" tråden?
    Ni vet vilka ni är =)

• Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6
  • FruRundberg
    Lindisen81 skrev 2009-06-10 06:06:56 följande:
    Inez blir storasyster i februari =) testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=) Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)
    Åh så kuuul!!!!!! GRATTIS!!!! {#lang_emotions_heart}
    vittsomsocker.blogspot.com Milo föddes 28/5-09 vårt femte barn!!!
  • zandrisen
    Inez blir storasyster i februari =)testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=)Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)
    YEY, grattis!!!!! Va kuuuuul! Tänkte på det redan när jag satt på bussen vid halvsju i morse, men har inte hunnit in och kolla för än nu... Fast jag var rätt säker på att det skulle vara positivt
  • zandrisen

Nu har vi också fått skattepengarna! fast det är bara se men inte röra, då allt kommer att gå åt i våra planaerade badrumsrenoveringar. Ser fram emopt när huset är "färdigt" så att man kan planera annat också!

• Prinsessan Zelda
    Grattis Lindisen till bebis i magen {#lang_emotions_heart}

och grattis Jessa6 till bebis utanför magen {#lang_emotions_baby}
  • jelikas
    Inez blir storasyster i februari =)testade med clear blue digital imorse och visst är jag gravid, man kanske känner sin kropp ganska så bra=)Enligt fl´s uträknare är jag i vecka 5 och beräknat bf är den 15 februari 2010 =)
    Grattis!!!
Svar på tråden ***Född Juli 2007***nr 6