Kärringmaffian del 13
Nu ger jag mig för idag. Ska gå och lägga mig i mitt väldigt tysta hus.
God natt & sov gott!
Nu ger jag mig för idag. Ska gå och lägga mig i mitt väldigt tysta hus.
God natt & sov gott!
God morgon!
Jag har nog sovit ganska gott i natt ... men vaknade som vanligt runt fyratiden och sedan dess har jag slumrat till och från. Jag har ätit lite frukost och nu ska jag ta itu med lite mer städning.
Ibland blir jag trött på mig själv. Jag har mått illa dagligen i ett några veckors tid. Det har inte varit bra. Idag har jag inte mått illa alls. Det är inte heller bra.
![]()
God eftermiddag!
I morse bestämd jag mig för att inte sätta på datorn så att jag skulle få något gjort - det funkade
Michael Jackson ... ja, vad ska jag säga... Jag har aldrig förstått hans storhet. Hans liv verkade mest vara tragiskt.
Jag har suttit och tittat på direktsändningen från Kristdemokraternas riksting (?)
En professor av något slag har hållit ett otroligt roligt och fängslande och intressant anförande om världens utveckling. Jag fastnade direkt. Men nu är föredraget över och jag lämnar kristdemokraterna till sitt öde...
Familjen är samlad igen
och vi har ätit middag. Inte kyckling, trots att det är fredag, utan grillad lax med potatissallad och vitlöksbröd. Det var mums!
It's alive!
Gustav och jag har bakat en kladdkaka. Om en timme ska vi laga lunch. Sedan hoppas jag att han somnar!!!
God kväll!
Mats har varit i Kristianstad idag (sommarkurs) och när han kom hem, körde vi till Barsebäck strand. Jag satt på stranden och läste medan Mats och Gustav roade sig i havet. Det var tydligen kallt i vattnet. Men Gustav hade roligt i strandkanten. Det är tydligen högst jättekul att kasta näve efter näve med våt sand i vattnet
Nu ska vi snart äta middag! Det blir rester från gårdagens grillning.