-
MmmmmCaffreys skrev 2009-06-22 19:53:33 följande:Åh vad spännande.
-
Vilken underbart söt bild!S vali s skrev 2009-06-22 20:15:35 följande:Säger bara en sak - SOMMAR!!!!!!!
-
God morgon!
Solsken och blå himmel. Jag är sommarklädd för första gången i år
... fick se till att ansa hårväxten på benen
Planerna för idag är att jag ska gå in till centrum och förhoppningsvis få håret klippt. Sedan ska vi nog åka till Bokskogen och gå en tur där ... och naturligtvis äta glass.
-
Gustav och jag har haft morgongympa till Teletubbies. Jag så igår att han har börjat följa med i deras "danser" så i morse hängde jag också på

-
Det var nog ingen vacker syn. Det krävdes förvånansvärt mycket koordinationS vali s skrev 2009-06-23 07:59:28 följande:Det hade jag velat se
-
Typ...MRSVi skrev 2009-06-23 08:21:09 följande:Börjar man dagen med Teletubbies kan det ju bara bli bättre sen! -
På cdon.com finns det 17 Teletubbies-DVD som Gustav inte har

-
Gustav är bedrövligt förkyld för tillfället (när är han inte förkyld?). Näsan rinner inte så mycket men det bubblar och rosslar om honom när han andasS vali s skrev 2009-06-23 08:00:36 följande:God morgon Strålande väder ute *underbart*Skulle egentligen ha fikar med en kompis idag men tre av hennes kids är förkylda/har feber så jag skippar det - vill inte bli sjuk
-
Gustav visar mer och mer av sin egna vilja. Han ska själv bestämma vilken mugg han ska dricka ur. Det börjar bli noga med vilka kläder han ska ha på sig. Får han inte som han vill så åker underläppen ut och hand ser så sorgsen ut i blicken.
-
Nu har jag varit och klippt topparna. Omkring 8 cm behövde trimmas bort. Nu håller vi på att göra oss i ordning för att åka till Bokskogen. Mats ska bara köra en sväng till återvinningsstationen och tömma bilen på alla kartonger. Stella och barnvagnen måste ju få plats.