-
Sov gott!Heisan skrev 2009-09-05 22:12:14 följande:Ja just det-jag är så jefla trött att jag ska gå o lägga mig nu....Natti, natt.... -
Strax innan Gustav gick oc la sig, stod han vid soffbordet och lekte med sina tåg. Plötsligt sa han "fäen fäen fäen", dvs så som Mats säger "fan fan fan"

-
Det börjar verkligen bli hög tid att tänka på vad man säger ... och vad man görS vali s skrev 2009-09-05 22:31:42 följande:Visst är det underbart när man hör barnen upprepa det man själv säger
-
Nä, jag tror att det är väldigt svårt, nästan omöjligt.S vali s skrev 2009-09-05 22:39:50 följande:Jag har fortfarande inte lärt mig det
Det värsta är att både Mats och jag blir så fulla i skratt, när Gustav säger så
-
Nä, jag kanske ska försöka hitta en bok att läsa och sedan ta med mig detta j-vla äckliga illamående och gå och lägga mig och hoppas att det har gått över till i morgon.
-
Mats gick och la sig klockan nio. Han skulle lyssna på fotbollsmatchen mellan Sverige och Ungern på sportradion. Jag undrar om han lyckades hålla sig vaken tillräckligt länge för att höra slutresultatet.S vali s skrev 2009-09-05 23:13:02 följande:*Håller tummarna*Min man kom hem, jag fick en snabbresume från årsmötet och sen stöp han i säng -
Jag läste på text-TV att Ungern hade kvitterat och sedan förstod jag att matchen gått Sveriges väg, när en av mina FB-kontakter skrev JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! i sin statusradKibell skrev 2009-09-05 23:18:14 följande:Jag jublade högt här Belle gjorde slängpussar till Zlatan
-
Just det, ja... Jag skulle gå och lägga mig.
God natt!
-
God morgon!
Uppe och påklädda. Sitter och väntar på att Mats och Stella ska komma hem från morgonpromenaden, så att vi kan äta frukost.
-
Frukostdags! Och sedan får jag väl se till att göra lite nytta...
-
Mrs V, jag instämmer till fullo med Svalis!S vali s skrev 2009-09-06 08:40:11 följande:Härligt, hoppas att du får en bra dag Än en gång, det här var du värd
-
Igår kväll råkade jag se en jättebra konsert med Robert Plant & Alison Krauss. Om ni inte har något annat för er, så går den i repris idag klockan 11.30 på SVT1.
-
Jag har nästan jobbat mig igenom ett berg av tvätt. Det är skönt att se slutet på det. Tog en paus för att måla om tånaglarna. Jag går fortfarande i sandaler. Funderar på att skjuta upp sko-och-strump-starten till 1 oktober. Det är en av fördelarna med att vara höggravid på vintern. När magen blir så stor att den är i vägen, så att jag inte når ner till tårna, så är det ingen som kommer att se mina omålade tånaglar längre

-
Jag skulle vilja se "The Amazing Race" klockan 18 men på vår TV är det bara Bamse, Bamse och åter Bamse.