Kärringmaffian del 13
Hur är det att ha börjat jobba igen
När jag lämnade Linn på dagis i morse så överlämnade jag en liten present till avd, dvs fotoboken från utflykten inslagen i ett paket.
Dom skulle öppna paketet på samlingen
När jag kom och hämtade Linn möttes jag av stora famnen och kramar från all personal, även de på andra avdelningen - dom var helt saliga över den fina boken och den hade varit mycke populär bland både personal o barn under dagen
Den "fröken" som vi var hemma hos frågade om det gick att beställa ett ex till, hon ville så gärna ha en själv som minne
Kul att den blev uppskattad
Jag har dessutom fått maila bilder på barn till div. föräldrar - kul att fotona uppskattades
På fm var jag hem till min jobbarkompis o fikade, hon är så härligt höggravid så man blir riktigt avis ![]()

När jag hämtade Linn på dagis idag förkunnade hon
- Mamma vi måste köpa kläder till mig
- Näe, du har jättemycke kläder
- Jag måste ha sommarkläder
- Du har massor av sommarkläder
- Nej det har jag inte, jag måste ha kortärmade tröjor som är sommarsnygga
Har hon dessa "krav" som 3åring kan man ju bara drömma mardrömmar om hur det blir när hon är tonåring ![]()
Eftersom Paul kommer sent dvs i kväll kommer han hem vid 21, i morrn 01 och på toirsdag vid 22 och sen blir han bora från tidig lördag morgon till sju på månda kväll så undrade han om jag inte kunde försöka hålla Linn vaken fram till han kommer hem ikväll så att han får natta henne...
Tveksamt om det går - Linn sitter här i soffan o klipper med ögonen ![]()