Vitt lantliv - del 3
NYTT OM ELLEN I HENNES BLOGG!!
NYTT OM ELLEN I HENNES BLOGG!!
något väldigt nytt i Smultronbloggen!! 
LinaochM:
Om vi inte kan se här i Sv så lär du få köpa måååånga exemplar och skicka tror jag ![]()
Ja vi njuter för fulla muggar .... men det är märkligt att det där lilla söta knytet vi fått med oss hem om nätterna förvandlas till ett litet monster... Hon gallskriker för full hals i ett par timmar men men sånt är livet. Ellen är den enda av oss som sover som en stock och det behöver verkligen hon!
Eftersom jag inte får lyfta Ellen alls å lillan sover mycket på dagarna så känns det som jag söker igenom hela internet på inspiration och under ett par dagar har jag väl ändrat mig si så där 1000000000 ggr kring vad som är "jag" när det gäller inredning. ![]()
Nytt i Smultron.... En liten bekännelse
jag är rastlös!!!!!!! Jag håller på att bli tokig av inte få lyfta eller att jag itne orkar göra saker för att jag är så fruktansvärt trött.... Agnes verkar ha kolik så nätterna är hemska..... Vi sover numer i skift så mycket vi kan... Jag sover så länge jag kan på mornen och sen sover anders när han kan på dagen när ellen sover...
Ska köpa droppar idag och börja med det..... Jag är som en kalv, älskar mjölk
kommer bli svårt att sluta med mjölkprodukter så jag hoppas dropparna hjälper....
Dags att åka till bvc!! KRAM