Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    Videli skrev 2009-06-30 21:53:31 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-06-30 21:47:46 följande: Så där känner jag oxå, alltid när jag ska ha nått så har det utgått. Var ju där idag och skulle köpa soltaken, jaha tror ni dom fanns kvar??? *arg utgått för säsongen
    helt värdelöst.... hittade iofs två ¨på blocket men lååååångt bort. vill ju se hur de ser ut live
  • numberone
    Tjock kulan skrev 2009-07-03 21:02:20 följande:
    Akupunktur är fantastiskt på kolikbebbar. Satt i väntrummet hos Kajsa Landgren och hörde hur ett litet knyte bara skrek o skrek, Kajsa visade in mamman och bebben och efter fem minuter så var bebben tyst då den fått nålar :-0. Kajsa Landren är sjuksköterska och har forskat mycket om detta. Hon kan nås på sitt företag "Nålbolaget" som finns i Helsingborg, om du vill testa på lilla A så kan hon säkert tipsa om en proffsig kollega i dina hemtrakter.
    Tack snälla för tipset!!!
  • numberone
    Videli skrev 2009-07-07 23:32:40 följande:
    Ååååå mage 06, attans att jag inte har varit inne här på FL på ett tag. Åkte själv över 10 mil till ikea i barkaby för dyning taket. När jag åkte hemifrån stod det 9 st i lagersaldot, men när jag kom dit var dom slut. Höll nästan på att strypa den stackars tjejen på laget.F***iken vad arg jag var!
    Ikea är helt värdelöst med sitt lagersaldo.... När vi var där och skulle köpa köksdelar till badrummet så var mycket slut men tjejen på lagret sa att där skulle minsann finnas två kvar men det var slut på hyllorna. Hon vägrade ge sig och tänkte inte heller på att det var en jäkla massa folk i kö på väg ut så varorna kunde ju faktiskt ligga i någons vagn. Suck!
  • numberone
    Villa Nordåker skrev 2009-07-08 13:50:27 följande:
    Jag blir lite sugen på att beställa golvlampan Videli visade.Jag hittade en rabbatkod som ger 40% på hela beställningen, då blir den jättebillig.Men nu måste jag underhålla Saga lite så jag få gå in på Ellos senare, det kan ju vara mer saker som jag behöver!
    Ja visst är 40% bra.... säger jag det till anders så säger han bara men Annica går du på den....
  • numberone

Hej sötisar!!

Tänkte att jag lämnar ett litet avtryck så ni vet att jag lever fortfarande... Vi har det en aning tufft just nu, framför allt jag som fått så mycket tillbaka kring ellens förlossning och hur livet blev där. Jag kan inte koppla av och ta in att Agnes mår helt ok utan "letar fel" och hittar. Jag är jätte rädd! Agnes har blivit något bättre med sin lilla mage och det är skönt mitt i all röra.

Men jag har hunnit gå på en super loppis, tyvärr öste regnet ner så det blev inte så mycket shoppat, ser fram emot en ny runda på samma ställe i september. Jag fick iallafall tag på två lampor som jag håller på att måla. JAg vill ha in lite mer svart och silver så det blir en lite ruffare stil. Är vansinnigt trött på pasteller och tjejernas kläder som nästan bara är rosa räcker. "Vi" är även i full gång med att hacka upp betonggolvet i tvättstugan och hoppas på att kunna beställa ett lass med ny betong i nästa vecka. Har min pappa till hjälp och det underlättar en hel del.

KRAM

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3