• JohPet

Vitt lantliv - del 3

Jag hänger på...

• JohPet

fru puffen: Tänk att ha ett välorganiserat, vitt arbetsrum! Måste vara helt underbart.

Apropå vitt och kakor... Har bakat maränger idag. Inte så avancerat, men vad gott det är!

• JohPet

Vi skulle också behöva ha en grind. Min lilla ettåring SPRINGER mot vägen när hon väl kommer på att man kan gå dit. På andra sidan går nämligen både kor och hästar i olika hagar. Livsfarligt! Vi har faktiskt gamla grindar som är till hålet i muren, men de passar inte längre då de har breddat det. Synd, för de är jättefina

Fick mig en alldeles egen tur till staden igår. Sprang runt som en galning i två timmar och hittade både det ena och andra. "Rekade" mest efter saker till nya badrummet. Men hittade även en del fina fynd i klädväg. Behöver MASSOR nu när jag ska börja jobba till hösten.

• JohPet

kaktus: Ja det är fint det fatet! Har sett det i något annat sammanhang också *funderar* Grattis också!!

• JohPet

Lite nytt i bloggen:
    www.huse1.blogspot.com/

Hoppas alla har haft en trevlig midsommar. Vi har varit i sommarstugan i skärgården. Mysigt trots regnskurarna.

• JohPet

Videli: Vilken massa fint du visar! Jag hade nog också målat helvitt.

Jag ska snart ge mig på min fyndade kommod. Nu är den blå. hoppas den får plats i badrummet sen bara.

• JohPet

Videli: Vilken bedårande katt. Svårt med namn. "Månsan" heter ju Elils katt. Malte och Månsan låter väl bra ihop

• JohPet

numberone: Tråkigt med magproblem. Vi hade det med båda två. Ja, det går ju över...

Lite nytt i bloggen för den som orkar läsa i värmen
    www.huse1.blogspot.com/

• JohPet

Elias började sova i sin våningssäng (nere) när han var två.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3