Vitt lantliv - del 3
LoM::Vad fin den blev! En ren fröjd att hänga tvätt nu, kan jag tänka mig
Grattis till reportaget också.
kaktus:: Jag når inte fram på dina länkar.
LoM::Vad fin den blev! En ren fröjd att hänga tvätt nu, kan jag tänka mig
Grattis till reportaget också.
kaktus:: Jag når inte fram på dina länkar.
lantlivsmamma: Tiden räcker inte alls till just nu. Jag har två små väldigt krävande barn, ett hus i stort behov av renovering osv. Man har så många ideér, men hinner knappt städa och laga mat. Dessutom är båda barnen magsjuka och gnälliga just nu
Lycka till med bloggandet! Det är ett bra sätt att hålla lite ordning i allt som man planerar och faktiskt genomför.
Igår fick vi ett fungerande nytt badrum klart. fortfarande är det mycket kvar. Men nu kan vi äntligen duscha!! Bilder kommer...
Anton: Mina två ska också börja på dagis ni i augusti/september och jag ska börja jobba 100%(!) Hur ska detta gå!! Längtar jättemycket efter att börja jobba, jag också, och har fått för mig att man ska få mer gjort då
Mina ska också gå på samma dagis med avdelningar väg i vägg. Känns skönt att de har varandra så nära. Jag fattar inte hur jag ska kunna lämna dem ifrån mig på morgonen. E som är tre har alltid varit svår att lämna och H som är 1,5 är världens mammigaste.
Mrs J: Välkommen!
Badrumsuppdatering
Det tar aldrig slut...
www.huse1.blogspot.com/
Nytt i bloggen. Massa badrum ocg lite ny shopping
www.huse1.blogspot.com/
Kaktus: Mina barn har också perioder då de är svåra att lägga. Man får bära, sjunga, läsa saga och envisas med att det är läggdags. tillslut har det gått över (ett tag)...
mve: Har du kollat byggvårdsbutiker?
mage: en superaffär! därifrån köpte vi vårt nya badrumsskåp. Ska beställa lite via nätet också till badrummet. När det trillar in mer pengar
Lite nytt i bloggen! Ingen direkt inredning dock
www.huse1.blogspot.com/
Anton: Vet precis hur det är! har också en ettåring och en 3åring. Tur att man kan sätta dem framför tvn en stund ibland!
Hej alla vita hem!
Jag har legat lite lågt i tråden ett tag p g a trasigt modem. Ska läsa ikapp!
Massa nytt i bloggen
www.huse1.blogspot.com/
Ari Gold: Gud så underbart med med Italen!!
På tal om loppisar utomlands. Har ni läst senaste inlägget härifrån?
minlillaveranda.blogspot.com/
Inte så kul...
Har kollat in era bloggar. Massar fint! Har kommenterat där också.
Börjar få sån ångest inför att börja jobba känner jag. Men tror att barnen behöver lite dagis nu. De klättrar på väggarna. Sambon ska i o f vara hemma ett par månader med den lilla. Jag ska jobba 100%!
www.huse1.blogspot.com/
mage: Jag får nog köpa den till mig själv om jag ska få den i present
Vet dock inte om OM ska ha den jackan i höst/vinter den är väl från förra säsongen.
Jag har inte heller någon koll på vilka alla är i vita hem-tråden, utan tycker det är ganska gemytligt här
vi får väl se om det går att hålla igång denna också. Det är kanske inte så många som är aktiva nu i det fina vädret. Jag är ingen solfantast, utan smiter gärna in en stund
Appropå modernt
så är jag ganska förtjust i både gammalt och modernt. Väntar hem en fin en ny tv-bänk nu i august som är i modern stil.
Hann knåpa ihop ett litet inlägg idag. Kika gärna in.
www.huse1.blogspot.com/
ari: Muggen tackar och bockar!
Här är lite aktivitet i tråden i alla fall
Ska kika in hos alla...
Lite nytt hos mig med.
huse1.blogspot.com/
Nu var det längesen jag hade tid att sitta vid datorn. Har jobbat i två veckor nu. Ska försöka kika in hos alla
Idag blir det en tur till Skåne, så renoveringen lär stå stilla i helgen
Nu är det hallen som står på tur.
www.huse1.blogspot.com/
Någon som vet var man kan köpa day home och tine k i södra sverige?
hej!
nytt idag
www.huse1.blogspot.com/