Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

Toppen med en ny tråd. Bra gjort Mia! Så fin bild!

• LinaoMatilda

LissAnna: Härmar dig i bloggen (alltså med att blogga om samma ämne)

• LinaoMatilda

Numberone: Va duktig hon är!

Kaktus: Grattis till lilla ettåringen!

• LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-06-11 21:18:22 följande:
    Hon hälsar och tackar
  • LinaoMatilda

Så fina lampor! Bra med tips på saker från UK. Då min man jobbar där så behöver jag tips på saker han kan ge åt mig när han kommer hem igen

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-12 10:26:20 följande:
    Hi hi bra där...klart du måste ha presenter att önska dig när han jobbar borta så mkt :)
    ja precis
    Men så tråkigt att ni är sjuka Jobbigt när det inte vill ge med sig. Hoppas det går över snart nu iaf! Har inte den boken själv men läst i bl.a. Mias blogg att den ska vara bra.
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-06-12 11:59:30 följande:
    På tisdag ska jag titta på en insatslgh Har nog övergett tanken på ett hus så länge man är själv...mycket med snöskottning,gräsklippning osv. Bor i en 3:a nu med en hyra på nästan 7,500 kr/månad och sen så tillkommer ju allt annat också så som el osv. Tycker det är mycket pengar bara för att bo och inte får man tillbaka ett öre om man skulle flytta. Så som man kan få om man säljer ett hus/lgh... Sen så har jag Alma i mitt sovrum och det skulle kännas skönt att få ett eget rum till henne.....så nu vill jag att ni håller en tumme för mig
    Håller tummarna! Berätta gärna om lägenheten.
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-06-12 13:03:44 följande:
    Ja jag tror nog att det skulle gå att få riktigt fint. Men det finns ju alltid saker som man skulle vilja ändra Typ köksluckorna,golv och nån tapet..... Men först måste den ju bli min.
    Ja köksluckorna skulle jag nog också måla, men de var ju fina och behöver väl inte bytas så det är lätt fixat. Det där fixar du jättefint!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3