Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

Videli skrev 2009-06-30 22:08:09 följande:
    Lina, Ska kolla med Västerås och Barkaby i Sthlm om dom har. Annars får du om du orkar jättegärna göra det... Man blir såå sur när man vill ha nått som är slut. Men kan tipsa om att dom säljer ut Mälarö gruppen nu, jag köpte soffan idag.
    Ok, ja det går bra. Det står på hemsidan att det finns 7 st kvar här.
  • LinaoMatilda

M i a skrev 2009-06-30 22:14:07 följande:

För er som gillar Septim-lampan - www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Hej! Kul att se dig här. Allt bra med dig? Den lampan var snygg också, verkar tyvärr inte finnas i vitt.

Videli: Ja det är ju alltid lite ovisst Hojta till isf så kan jag kolla här. Bäst nås jag på min mail. Ser ju aldrig om jag får meddelande här då jag tycker ikonerna är kassa (fråga Mia, hon har fått erfara det )
  • LinaoMatilda

M i a skrev 2009-06-30 22:46:09 följande:

Lina - tack, fint här men vaaaarmt själv?
    Ja varmt här också! Visst är det underbart! Jag njuter! Spännande med hus!! Finns det på hemnet? Är det grannhuset? Inboxa länk?
  • LinaoMatilda

M i a skrev 2009-06-30 22:58:44 följande:

Jättefint!!! Och vilket bra pris! Med lite renovering, som kök och andra ytor så blir det ju ett drömhus. Och lilla ladan blir ju perfekt för EC!
  • LinaoMatilda

Mia: Du får uppdatera oss sen hur visningen gick!

Nu ska jag sova. Snart kommer Juha hem. Jippie!

Natti natti

• LinaoMatilda

Grattis Anton! (Eller Antons mamma egentligen då )

Videli: Tack för tipset, det ska jag kolla in. Fanns det andra färger?

Vilken mysig dag vi har haft. Barnen har badat i lilla poolen och vi har varit ut på promenad hela familjen, barnen cyklande och vi traskande efter. Härlig sommardag med familjen samlad.

Mia: Var är du? Jag är nyfiken på vad ni tyckte om huset!

• LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-07-01 20:17:00 följande:
    Lina, Vad mysigt ni har haft det idag. Ska Juha vara hemma länge nu? Ja det fanns i flera fäger, vita bla. Tror detta är någor exrta för det är inte Jysk´s vanliga handukar.
    Ok, hoppas de finns här i Finland också. Ska kolla.
    Ja nu ska han vara hemma hela juli. Underbart!!
    Vad har du för dig då? Semester?
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-07-01 20:45:36 följande:
    Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)
    De redskapen är kanon, jag har dom också. Och vitlöksrivaren också, eller den har jag inte för jag gav den till gåva åt min kompis, men den är kanon
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-07-01 21:08:11 följande:
    Lina-Ja de verkar super. Har inte testat vitlöksrivaren än men har velat ha den länge chicago-Tack Villa Nordåker- Ja det är ganaksa skönt, tycker lite synd om Anton bara som fyller i november medans mamma, pappa o lillebror alla fyller under juni o juli
    Det är väl mer en fördel, då är ju all fokus på honom i November istället.
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-07-02 21:37:16 följande:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/452613 Tjejer,vad tror ni om detta?
    Kan bli hur fint som helst. Men en del att fixa.

Lantlivsmamman: Bara att ta en sak i taget och prioritera. Man får bara acceptera att man inte kan hinna med allt. Speciellt om man är trött pga graviditet som du är, då får du prioritera att vila när du kan.

Numberone: Fy så tråkigt för er. Kan tänka mig hur jobbigt ni har det Har du prövat lämna alla mjölkprodukter? Kram
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3