• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Tack Lina och Anton!

Återkommer med bilder, just nu är de under rengöring, den första doftar gott av Maison Belle men huu vad smutsiga de är..

• M  i  a

misak - jösses, 15 stycken! inte illa

• M  i  a

mage - jag tycker det brukar gå fint att spraymåla. man får testa sig fram, du kanske behöver gå lite närmare. hur många lager det blir beror ju på underlaget men sist jag spraymålade en korg blev det nog två lager.

jo, nu ska stolarna målas, alla 8 (har ju 4 sedan tidigare) huuu, har dock fjäskat med pappa som ska hjälpa mig.

gummsan - låter fint, hembakt är alltid trevligt!

kaktus - visst är fatet vackert! jag köpte det efter tips från mhow, hennes dåvarande blogg min lilla vita vrå och jag har också tipsat om det i min blogg som jag inte får nämna

• M  i  a
    Pysselsyster skrev 2009-06-17 09:42:27 följande:
    Hej Mia, jag hittar inte tipset i din blogg! Snälla inboxa mig, please!
    Har inboxat dig!
  • M  i  a

Camilla, jocone och Frupuffen - har inboxat er!

Gummsan - vad har hänt?

• M  i  a

lolo - det fanns en New Englandtråd förr men det var för få som skrev i den så den lades ned. men häng gärna här, det är många (däribland jag själv) som inreder med den stilen.

och vad gäller nätbutik så får jag inte länka till min egen som innehåller en hel del New England men jag inboxar dig istället.

Videli - kul att se dig här, det var länge sen! underbara möbler du fått fatt i.

• M  i  a

Numberone - stort grattis, gud så söööt!

Villa Nordåker - Grandmas har också. www.grandmas.se Jag fyndade två stycken på rea förresten för ett par veckor sen i en butik som precis har stängt.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3